Plaatjes werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pindarots

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Ik heb nogal problemen met het laden van sommige plaatjes op pagina's. Het gaat hierbij om deze site: www.hoteltarieven.nl en op de beginpagina kan ik alle plaatjes goed zien, maar als ik gegevens invoer en naar hotels laat zoeken lukt het me niet om de plaatjes te zien die daarna getoond horen te worden. Ik heb het ook al bij een vriend van mij geprobeerd en een helehoop andere mensen hebben het ook al bekeken, maar dat lukt ze allemaal makkelijk, maar bij mij werken ze gewoonweg niet. Ook als ik op "Meer informatie over de accommodatie" klik en dan naar Foto's ga dan werken de thumbnails en de grote foto's niet :(.

Ik heb het al met meerdere browsers geprobeerd (Internet Explorer, Mozilla Firefox en Opera) en het werkt nergens. Ook heb ik al de nieuwe JRE gedownload en geinstalleerd en mijn firewall uitgeschakeld, maar het werkt allemaal niet. Ik heb ook Spyware gezocht en verwijderd, maar daar zat het probleem ook niet en ook de virusscan gaf geen resultaat.

Ik heb ook een screenshot gemaakt zodat je kan zien hoe het eruit ziet: http://img12.imgspot.com/u/05/9/19/naamloos.JPG
Volgens mij linken de plaatjes door naar expedia.nl ofzo, en als ik die site bekijk lukt het me wel om alle normale plaatjes te bekijken, maar als ik naar een willekeurig hotel zoek (bijv bij Aanbiedingen en dan op een hotel klikken) lukt alles me, behalve als ik naar Foto's ga waar dan staat "Klik op de miniaturen als je grote foto's wilt zien" maar die is dan ontzettend lang aan het laden en zonder resultaat, waarbij er alleen onderaan "Connecting to media.expedia.com" staat.

Iemand een oplossing?:confused:

Zoek je harde schijf eens af naar een bestand dat hosts heet.
Als dat aanwezig is, laat het dan even weten.

Guus.

Yep, die heb ik, je bedoelt die in windows\system32\drivers\etc zit neem ik aan, want die andere die in windows\I386 zit is nogal leeg, er staan iig geen sites bij :). Ehm, ja, er staan een heleboel sites in, ook die van expedia, wat moet ik dan doen?

Het is al opgelost, ik had op de chat te horen gekregen dat ik in de hosts moest zitten, maar ik zat toen dus in de verkeerde hosts :D. Nu heb ik de regel verwijdert en alles doet het weer goed, bedankt voor de hulp, top :thumb: :)

Geplaatst door Pindarots
er staan een heleboel sites in, ook die van expedia, wat moet ik dan doen?
Dat is mooi, maar bedenk wel dat die hosts-file daar niet voor niets staat.
Ik neem aan dat je Spybots Search & Destroy op je computer hebt staan.
Dat is het programma dat die hosts-file daar heeft gezet.
Het is een lijst van sites die spyware op je computer kunnen zetten. Dat kan variëren van relatief onschuldige tracking-cookies tot heel vervelende zoekbalken die moeilijk weg te krijgen zijn.
Je zult dus zelf moeten bepalen of je dat risico wilt lopen; misschien zijn er ook wel andere sites waar je kunt vinden wat je zoekt.

Guus.

Hij heeft ook een aantal andere media.-sites geblokkeerd die mij iets erger lijken, zoals ook fastclick ofzo, dus die blijven gewoon geblokkeerd. Ik heb er idd spybot op staan, maar omdat deze site bij iedereen die ik ken wel werkt snap ik niet echt waarom hij erbij staat, en het lijkt me een nogal vreemd als op dat soort sites echt hardnekkige spyware staat, maarja, ik hou het natuurlijk in de gaten. Bij vrienden van mij werkt het wel allemaal en die hebben nog niet echt last gehad van hardnekkige spyware, misschien een cookie ofzo, maarja, dat risico wil ik wel nemen. Ik wil er graag mijn vakantie boeken en zonder foto's is dat natuurlijk wat lastiger ;).

Geplaatst door Pindarots
maar omdat deze site bij iedereen die ik ken wel werkt snap ik niet echt waarom hij erbij staat.
Dat begrijp ik eigenlijk ook niet; bij mij komt hij ook niet voor in mijn hosts-file, dus echt "gevaarlijk" zal die site niet zijn.
Nog een tip voor je hosts-file die ik laatst ergens tegenkwam: klik er met je rechter muisknop op en vervolgens op Eigenschappen. Zet dan een vinkje bij Alleen lezen.
Er schijnt spyware te zijn die je hosts-file kan veranderen. Als het bestand Alleen lezen is kan dat niet meer.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan