Beste Henk
Heb een kaartje aangeschaft waar je 64 kB (meen ik) op kwijt kunt aan pictures.
Momenteel is de plek haast vol.
Hoe krijg ik nu voor elkaar dat alle nieuwe pictures daarop gesaved worden....
Het zal wel 64 GB zijn in plaats van 64 kb, maar ja dat is gewoon een typo.
Wat ik in je vraag niet begrijp is, je zegt zelf dat de plek haast vol is maar je wilt dat daarop dat nieuwe foto's gesaved worden.
Ik neem aan dat je vraag betekend dat je ergens de foto's wilt bewaren op je PC en nadien het kaartje terug wilt gebruiken in je tablet om nieuwe plaatjes op te slaan. als je pc een sd kaartlezer bevat kan je het kaartje in je pc pluggen en de foto's kopiëren naar een mapje naar keuze, daarna het sd kaartje leegmaken, terug plaatsen in je tablet en je kunt weer een rits foto's op het kaartje zetten.
Heb je geen zo sd kaartlezer in je pc kan je de tablet verbinden met de usb kabel (de kabel waarmee je je tablet oplaad)
Dan moet je echter eerst naar USB instellingen in je tablet en daar bestandsoverdracht aanklikken (staat normaal gezien op opladen)
Dan kan je net hetzelfde doen, de foto's kopiëren naar een mapje en daarna, ditmaal op je tablet het kaartje leegmaken waarna je weer verder kunt.
Tip:
Niet teveel op Senso letten, stond een paar dagen geleden te kakken op Windows 11 wegens zijn eigen onkunde.