plaats een juist medium

• Onderwerp starter Onderwerp starter adje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

adje

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Hallo,

Sinds kort leest mijn cd speler geen cd's meer,hij komt met de melding plaats een juist medium.
Ik heb de cd speler al vervangen door een ander,probleem blijft,ik heb de ide kabel vervangen probleem blijft.ik heb de speler verwijderd in apparaatbeheer en opnieuw opgestart probleem blijft.
en nu weet ik het niet meer.
ik denk wel dat ik kan kan constateren dat het geen hardware probleem is maar een software probleem.
kan iemand mij helpen of een duw de goede richting opgeven?

adje

Welke windows versie?
Wat wordt er gemeld in apparaten beheer?

hallo,alvast bedankt voor je reactie.

ik draai win xp pro,en apparaat beheer zegt geen bijzonderheden,zou het gewoon moeten doen.

Dit apparaat werkt correct.

Laatst bewerkt:
Niet dat ik al een indicatie heb van het probleem maar probeer eens een systeem herstel, als het probleem onlangs ontstaan is dan zal er nog niet zoveel nieuwe software bijgekomen zijn neem ik aan.

zo weer thuis van werk,even systeem herstel gedaan op het laatste punt daar waar kon,maar nope werkt nog niet.

ideeen???

adje

Geplaatst door adje
zo weer thuis van werk,even systeem herstel gedaan op het laatste punt daar waar kon,maar nope werkt nog niet.
Het zal toch niet zo zijn dat de format erover heen moet,of kan je net als de voorgaande windows versie's win xp opnieuw over de bestaande versie heen installen?

ideeen???

adje

Gelukkig is dat dan opgelost.
Ik had inderdaad precies hetzelfde na het instaleren van oude software.
Stom nooit aangedacht.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan