Plaats een schijf in station E:

Status
Niet open voor verdere reacties.

slechtmetdepc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2014
Ik lig al een tijdje in het ziekenhuis met een klaplong. Dus na een aantal dagen begon ik me te vervelen en heb ik een spel gekocht. Maar mijn laptop kan het spel niet vinden, er gebeurd dus helemaal niks als ik de cd plaats. als ik dan naar 'computer' ga en ik kijk bij apparaten met verwisselbare opslagmedia dan zie ik niks. Als ik dan op 'DVD-rw-station (E:.) klik dan staat er ''plaats een schijf in station E:'' kan iemand me helpen.

fixits kan geen probleem vinden... Ik heb vrij weinig verstand van computers, maar ik hoop dat ik iig snel weer kan spelen, want ik kan hier in het ziekenhuis niet veel anders doen.

ik heb even een printscreen gemaakt:
cdtje.jpg

De cd zit er dus in, en blijkbaar kan de laptop hem niet lezen ofzo, geen idee

@dorado
Bedankt voor je reactie, heb het geprobeerd en heb nog even een printscreen gemaakt, sorry ik ben niet zo handig met computers dus ik weet niet precies wat ik moet doen:
cdtjrrr.jpg

Bijlagen

• cdtje.jpg
    cdtje.jpg
    82,5 KB · Weergaven: 47
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook al via verkenner geprobeerd?
Hoor je de cd wel opspinnen na plaatsing?

Hoe moet ik dat doen dan via de verkenner?

Ja volgens mij hoor ik de cd even 10 seconden opspinnen en daarna niet meer

als ik explorer in tik moet ik dus de bovenste kiezen fix1.jpg
Als ik die gekozen heb krijg ik fix2.jpg Hoe kan ik dan E: opzoeken?

Heb hem opgezocht in apparaatbeheer, maar daar staat ''Dit apparaat werkt correct.''
fix3.jpg

snap er echt helemaal niks van want heb dat spel net nieuw gekocht.

Had sims 4 gekocht en daar zaten 2 cd's bij. Deel 1 en deel 2, dus ik deed deel 1 er in maar die deed het niet en deel 2 wel. dus het ligt iig niet aan mijn laptop, tnx voor de hulp allemaal, even uitvogelen nu hoe ik hem kan installeren, geen idee of dat kan met alleen maar deel 2.

Rechts naast het mapje in de werkbalk op het pijltje klikken en voor computer kiezen.

Als de E: links er niet bij staat wordt die cd helaas niet gelezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan