plaats originele cdrom bla bla bla

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Berichten
7.920
Ff op z'n hollands gezegd: ***!

Koop ik voor het eerst in 5 jaar tijd een origineel spel, loopt ie te mekkeren dat ik de originele schijf moet plaatsen.
Iemand enig idee of dit een bekend probleem is bij Call of Duty game of the year edition?
 
even controleren op virussen of spyware.
kan zijn dat de cd-rom lezer onozel doet daardoor...
is miss een oplossing.
 
Bedankt voor de tip, maar daar heb ik 100% zeker geen last van ;)
 
En je hebt voorheen geen kopie geinstalleerd gehad evenals een demo?
 
Jawel, ik had een versie met nocd patch, maar die eerst gede-installeerd en de nieuwe originele in een andere map geïnstalleerd, maar ik zal even de originele verwijderen, alle mappen van CoD verwijderen, een regcleaner laten draaien en dan nog eens proberen
 
Geplaatst door Sarvo
Jawel, ik had een versie met nocd patch, maar die eerst gede-installeerd en de nieuwe originele in een andere map geïnstalleerd, maar ik zal even de originele verwijderen, alle mappen van CoD verwijderen, een regcleaner laten draaien en dan nog eens proberen

Ja precies, want ik denk dus dat er nog een verwijzing in je register naar CoD zit naar de 1e installatie.
 
Zou kunnen, maar na mijn verhaal hierboven uitgevoerd te hebben en zelfs opnieuw opgestart daarna, werkt het nog steeds niet :(
 
Het werkt: op deze site: link verwijderd[/url staat onderin... Anyway bedankt voor het meedenken :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, nou wordt ie mooi, het is gewoon een no-cdpatch van activision zelf... heb de link maar verwijderd...

Gelijk m'n andere vraag ook opgelost ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan