plaats van het geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jessie 001

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2007
Ik heb een PB easynote C3300 en wil mijn geheugen uitbreiden van 256 ram naar 512 ram.
Ik heb altijd gewerkt met een pc en weet de hardware te zitten, maar dit is de eerste maal bij een laptop. Wat moet ik losdraaien om bij het geheugen te raken en waar zit hij precies bij deze laptop:o

Hartelijk dank voor de info Bernard:thumb:
groeten
Ai,ai,ai. Ik denk dat ik met een probleem zit. Ik heb het klepje waar het geheugen zit verwijderd en zie tot mijn grootste verbazing dat er geen latje in zit. Normaal moet je de 2 clips opzij trekken en klikt hij los, maar er is niets om weg te klikken, er zit niets in. (er is maar 1 slotje) Als ik kijk naar mijn gegevens in'' mijn computer'' dan geeft hij aan dat hij een intern geheugen heeft van 224MB (moet dit normaal 256MB zijn). Als er geen latje inzit, waar haalt hij zijn geheugen dan vandaan???Heb deze laptop pas tweedehands gekocht maar ik denk dat dit al een flinke miskoop geweest is, wat moet ik doen:( :( :(

Als er geen latje inzit, waar haalt hij zijn geheugen dan vandaan
De 256 Mb zit vast op het moederbord, je kunt in dit slot dus extra geheugen plaatsen. Laat dit geheugen plaatsen door de leverancier en test je laptop, dan weet je zeker dat je het juiste geheugen hebt.
B

En dat er maar 224mb wordt aangegeven komt hoogstwaarschijnlijk omdat je een onboard videokaart met 'shared' geheugen hebt.
In dit geval dus 224mb beschikbaar geheugen + 32mb videogeheugen = totaal 256mb geheugen.

Dank je wel, ik ben heel goed geholpen en kan deze topic afsluiten.
De antwoorden waren perfect en heb deze kunnen oplossen.
mvgr;) ;) :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan