Plaatsen van bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sdcbelgium

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2012
Ik heb Nero 11.
Als ik het onderdeel Nero Express open om een cd te branden en ik wil eventueel MP3 bestanden toevoegen worden die wel gebrand maar niet in de volgorde zoals ik wil.
Die MP3 bestanden staan namelijk al in een aparte map op mijn D-schijf en die staan dan ook alfabetisch gerangschikt in die map. Als ik die MP3 bestanden dan willekeurig wil toevoegen in Nero Express worden die terug alfabetisch gebrand terwijl ik toch die liedjes volgens mijn voorkeur wil branden en die staan dan ook niet altijd alfabetisch.
Wat moet ik nu doen om dat toch te kunnen verwezenlijken ?

Vaak als ik een muziek van een CD haalt, zie ik cijfers van 01 tot 15 bijvoorbeeld.
Ik weet niet of dat de oplossing is maar het is te proberen.
Wijzig de naam van de bestanden en plak daarvoor 01-, 02-, 03- etc..

01-de_naam_van_nummer_1
02-de_naam_van_nummer_2
..
09-de_naam_van_nummer_9
10-de_naam_van_nummer_10

Héél hartelijk bedankt

Vaak als ik een muziek van een CD haalt, zie ik cijfers van 01 tot 15 bijvoorbeeld.
Ik weet niet of dat de oplossing is maar het is te proberen.
Wijzig de naam van de bestanden en plak daarvoor 01-, 02-, 03- etc..

01-de_naam_van_nummer_1
02-de_naam_van_nummer_2
..
09-de_naam_van_nummer_9
10-de_naam_van_nummer_10

Hallo Jockie14
Joepie, het werkt inderdaad.
Ik ben namelijk compilatiecd's aan het maken voor een feestje in juni 2012. Ik zal hiermee wel nog wat werk hebben, maar het voornaamste is dat het in orde komt.
Ik was namelijk al een heel tijdje aan het zoeken en het uitproberen om alles in orde te krijgen en ik zag het niet meer zitten, want het is wel een hele lijst.
Een deel hiervan had ik al gebrand op een cd voor ons oudejaarsfeest, maar kwam tot de conclusie dat alle nummers door elkaar speelden, wat niet zo interessant was voor mij want ik kwam dan wel als een prutser over.
Maar dit maakt terug alles goed. Nu kan ik er terug tegen aan.
Nog eens duizendmaal dankjewel en nog een prettig en gezond 2012.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan