Ik zit met een klein probleempje. Ik werk met een applicatie die werkt volgens het mvp patroon, ook maak ik gebruik van een local database cache (.sdf). Bij het testen van mijn programma in vs 2010 lukt alles zoals het moet (mijn .sdf file staat in de map C:\ProgramData en ik werk met windows7). Wanneer ik mijn project installeer krijg ik telkens de fout dat mijn .sdf file niet toegankelijk is en dat ik geen toegang krijg tot de database. Kan mij iemand vertellen hoe dit komt. Mijn connectiestring enz die zijn in orde dat is allemaal al gecontroleerd. Het is probleem is dus wanneer ik uitvoer langs vs2010 ik wel rechten heb maar wanneer ik het programma zelf run (wanneer het geïnstalleerd is) heb ik geen toegang meer tot de folder C:\ProgramData.
Ook al heb ik geprobeerd om mijn file op te slaan in C:\Users\<Username>\AppData\Local
dit werkt op mijn pc maar niet meer wanneer dit op iemand anders zijn pc geïnstaleerd wordt, dan veranderd de gebruikersnaam. Ik moet een absoluut pad opgeven in mijn LocalDataCache1.sync dat wordt opgeslagen in my.settings (hierdoor kan ik het niet manipuleren door code)
Het is belangrijk dat ik mijn .sdf file ergens kan installeren op een plaats die op elke pc bestaat (dus niet in mijn documenten want deze kan op een andere partitie staan)
Kan mij hier iemand in verder helpen?
Alvast bedankt
Ook al heb ik geprobeerd om mijn file op te slaan in C:\Users\<Username>\AppData\Local
dit werkt op mijn pc maar niet meer wanneer dit op iemand anders zijn pc geïnstaleerd wordt, dan veranderd de gebruikersnaam. Ik moet een absoluut pad opgeven in mijn LocalDataCache1.sync dat wordt opgeslagen in my.settings (hierdoor kan ik het niet manipuleren door code)
Het is belangrijk dat ik mijn .sdf file ergens kan installeren op een plaats die op elke pc bestaat (dus niet in mijn documenten want deze kan op een andere partitie staan)
Kan mij hier iemand in verder helpen?
Alvast bedankt