Plaatsen van mijn website via webhostingsite

Status
Niet open voor verdere reacties.

monica_d

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2006
Hallo allemaal,

Ik ben in frontpage een website aan het maken en wil deze via mijn webhosting op internet zettne. Alleen lukt dit niet. Ik heb al diversen keren hulp gevraagd bij mijn webhosting site, maar krijg alleen mijn site waar ik dan de problemen kan opzoeken. Helaas zijn deze sites allemaal in het engels, nu spreek ik een aardig woordje over de grens maar helaas niet in vaktaal engels voor websites.

IK moet mijn site plaatsen in de public_html folder. door middel van het uploaden van de pagina's. Nu komt de tekst wel te voorsachijn, maar niet de foto's en de achtergrond. Na tientallen keren op nieuw te hebben geprobeerd. Heb ik nu dus een probleem. Ik ben mijn public_html folder kwijt.
Kan ik ook een nader programma gebruiken om mijn webiste op het internet te zetten, of moet dit echt via de webhosting site.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Monica:(

het is wat ingewikkeld om nadat je al van alles geprobeerd hebt het een en ander op te lossen
de public html folder die moet je echt hebben, als die weg zou zijn (wat me een beetje raar lijkt) dan moet je webhoster daar naar kijken.
als je in frontpage een site maakt moet je alles wat er in die site staat uploaden.
bijvoorbeeld je site heb je monica genoemd, dan moet alles wat in die map monica staat geupload worden.
als je een site hebt gemaakt in FP op de goeie manier dan zal dus alles bij elkaar moeten staan.
kijk daar eens naar; hoe en waarmee probeer je je site te uploaden trouwens?

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Over die map... dat moet je even aan je webhosting bedrijf vragen.

Over de abeeldingne. je moet dus OOK je afbeeldingen uploaden en niet alleen de html bestanden.

De html bestanden linken naar de afbeeldingen maar slaan de afbeeldingen niet op.

Je moet niet alleen de pagina's uploaden maar ook alle dingen die op die pagina's worden weergegeven. Een html-document verwijst naar images die meestal in de map images zijn opgeslagen. Je moet dus ook die mappen uploaden en dan zullen je plaatjes wel zichtbaar worden.
Maarten

Hoi Jheroen,

Het uploaden doe ik via de control panel site van mijn webhoster. Ik heb het ook geprobeerd via frontpage en met de smart ftpclient.
Het uploaden via frontpage ging perfect, alleen was er niets zicht op internet. Alles stond wel op de server van de webhoster.
Bij ftpsmartclient krijg ik een foutmelding en wordt er uit gegooid.
Heb jij nog een andere oplossing.

Rimsic zei:
Over die map... dat moet je even aan je webhosting bedrijf vragen.

Over de abeeldingne. je moet dus OOK je afbeeldingen uploaden en niet alleen de html bestanden.

De html bestanden linken naar de afbeeldingen maar slaan de afbeeldingen niet op.

De vraag over de public_html map heb ik nu bij de webhoster neerglegd.

monica_d zei:
Hoi Jheroen,

Het uploaden doe ik via de control panel site van mijn webhoster. Ik heb het ook geprobeerd via frontpage en met de smart ftpclient.
Het uploaden via frontpage ging perfect, alleen was er niets zicht op internet. Alles stond wel op de server van de webhoster.
Bij ftpsmartclient krijg ik een foutmelding en wordt er uit gegooid.
Heb jij nog een andere oplossing.
het is wat lastig omdat je zo niet kunt zien of die map inderdaad weg is, via je ftp programma moet je normaliter in de root (basisdirectory) van je webaccount kunnen komen waar dan ook die folder staat heb je dat al geprobeerd?
mocht je er niet uit komen, hulp op afstand kan handig zijn, alleen moet je dan wel een msn account hebben

Jheroen zei:
het is wat lastig omdat je zo niet kunt zien of die map inderdaad weg is, via je ftp programma moet je normaliter in de root (basisdirectory) van je webaccount kunnen komen waar dan ook die folder staat heb je dat al geprobeerd?
mocht je er niet uit komen, hulp op afstand kan handig zijn, alleen moet je dan wel een msn account hebben

Hoi Jheroen,

Ik heb msn das geen probleem. crea-mo@hotmail.com.

Ik open de control panel file manager en daar staan dan allemaal mappen in en er stond eerst ook een map met public_html folder in, maar die is dus foetsie. Bedoel je dat met basisdirectory.

Het probleem is opgelost door mijn grote redder in nood Jheroen. Echt super!!! Hij is mijn held.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan