plaatsen videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

sleepboot_0

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2003
hallo lui,
wie kan mij vertellen waar ik een videokaart( een nvidia geforce FX 5200 )kan plaatsen in een dell optiplex GX 260 als ik hem in een vrije slot doe dan gaat de computer niet meer dicht. wie weet de oplossing?:confused:

Hoezo gaat de computer dan niet meer dicht? Je bedoeld een paneel ofzo?

Kan je ook wat foto's posten van het euvel? Is de videokaart wel de PCI-uitvoering?

hoi Muurhond
het is zo'n computer die je als twee helfde uit elkaar klapt, de kaart is PCI

Is de kaart te lang ofzo? Je zegt dat het ding niet meer dicht wil, maar waarom dan? Steekt de kaart zodanig uit dat ie het paneel blokkeert waardoor ie niet meer dicht wil?

Graag wat meer info.

als ik de kaart geplaats hebt dan steekt het gedeelte waar je hem normaal met het schroefje vast zet uit het lage gedeelte van de computer zodat je hem niet meer dicht kan doen, of er moeten nog andere mogelijkheden zijn voor deze computer,vandaar mijn vraag.

En de kaart zit wel volledig in het PCI-slot gedrukt?

Normaal gesproken moet het zo wezen dat als de kaart perfect in het PCI-slot zit, de metalen rand van de kaart perfect aansluit op de metalen houders van de kast waardoor je em vast kan schroeven.

ja dat is zo, maar bij deze uitvoeringen gaat het echt niet?? je kan de kaart niet vast schroeven, je weet ongeveer wat voo uitvoering.......laten we zeggen een boek die je open klapt zo'n computer is het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan