Plak op Keyboard

Status
Niet open voor verdere reacties.

BladeNL

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Berichten
70
Ik heb wat sinasappelsap op mijn keyboard van mn laptop gemorst, nou jah, en vriend van me. Ik heb de toetsen eraf kunnen halen, maar nu zit er een heel klein framepje onder dat de toets vast houd. Deze zit onder de plak, weet iemand een middeltje wat de soort plak oplost, want anders gaan de toets niet soepel op en neer, en dat typt egt k*t en ook zonder mn keyboard kapot te maken, dus niet te waterig.

Alvast Bedankt,

Tom de Roos (BladeNL)
 
Laatst bewerkt:
Oplossen

Het is een heel klein precies plastic frame dat op en neer beweegt, wat heel soepel moet kunnen bewegen, dus ik zoek echt iets was het plak oplost.
Alcohol misschien, of een soort olie, wasbenzine, zoiets, maar heel effecient, want het moet tussen het klein framepje komen, zonder te waterig te zijn :p heel lastig
 
Waarom niet gewoon die toets er af halen, toetsen schoonmaken en ondergrond schoonmaken?

Om wat voor toetsenbord gaat het?
 
Toetsenbord helemaal uit de laptop halen om de andere hardware te beschermen. Let op dit dient heel voorzichtig te gebeuren. De toetsenbord zit met een dunne platte kabel vast aan de rest. Gebruik alcohol 70% bij de drogist te koop. Deze laat geen sporen na met opdrogen. Met een wattenstaafje en alcohol 70% de plakkerige delen schoonmaken.
 
gedaan

Ik heb het gisteravond met alc 70% gedaan, werk perfect, bedankt allemaal :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan