• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

plakken speciaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ytsje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Berichten
41
Hallo allemaal,

Plakken speciaal ziet er tegenwoordig anders uit. Zie bijlage. Hoe krijg ik het oude keuzescherm weer terug?

Groetjes,

Ytsje
 

Bijlagen

  • PlakkenSpeciaal.docx
    32,4 KB · Weergaven: 53
En als je koppeling plakken aanvinkt, krijg je dan niet ongeveer dezelfde mogelijkheden als in de afbeelding van Office 2003
 
Hallo allemaal,

Plakken speciaal ziet er tegenwoordig anders uit. Zie bijlage. Hoe krijg ik het oude keuzescherm weer terug?

Groetjes,

Ytsje

En als je getallen selecteer en dan klikt op CTRL-C en vervolgens kiest voor kopiëren-plakken? Bij mij werkt dat namelijk.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Hallo allemaal,

Kopieren en plakken werkt verder prima (CTRL- C etc.). Ik krijg bij plakken speciaal echter alleen een andere keuze-mogelijkheid en niet de opties met plakken waarden etc.

Groetjes,

Ytsje
 
Hallo allemaal,

Kopieren en plakken werkt verder prima (CTRL- C etc.). Ik krijg bij plakken speciaal echter alleen een andere keuze-mogelijkheid en niet de opties met plakken waarden etc.

Groetjes,

Ytsje

Kopieer je vanuit een andere Excel toepassing? Dus niet alleen uit een ander Excel bestand, ook een 2de Excel programma.
 
Wigi;2486853Dus niet alleen uit een ander Excel bestand zei:
Als aanvulling: kun je binnen dezelfde Excl-sheet welk Plakken Speciaal en krijg je dan het "oude" scherm? Of ook het "nieuwe"?
 
Hallo Gert,

Ik krijg het andere/nieuwe plakken speciaal scherm alleen als ik iets vanuit een andere werkmap/bestand wil kopieren/plakken. In dezelfde sheet krijg ik gewoon de oude/goede.

Groetjes,

Ytsje
 
Hallo Ytsje,

Dan heeft WiGi gelijk en werk je vanuit 2 verschillende, tegelijk openstaande, Excel-applicaties.

Excel 1: bestand waaruit je wil kopiëren
Excel 2: Bestand waar je wil plakken.

Sluit Excel 1 af, ga naar de andere nog openstaande Excel 2 en open daar het andere bestand waaruit je wilt kopiëren.

Ik denk dat het dan wel lukt.

Oorzaak is wellicht het starten van één van beide bestanden vanuit de Windows Verkenner of het starten vanuit een bijlage bij een mail.

Ik lees het resultaat wel.
 
Sorry, ik heb de reactie van WIGI over het hoofd gezien. Ik kopieer en plak inderdaad vanuit 2 verschillende bestanden. Maar dit moet volgens mij geen probleem zijn. In het velden heb ik dit volgens mij veelvuldig gebruikt. Wanneer ik 2 lege excelbestanden aanmaak/open en cijfertjes toevoeg en deze vervolgens wil kopieren/plakken speciaal, doet het probleem zich ook voor. Het heeft dan mogelijk niets te maken met verkenner of openen vanuit email(??).

Groetjes,

Ytsje
 
Ytsje

Wat als je alles van Excel eens afsluit, en dan het Excel programma (geen bestand) opent.

Vervolgens open je (via Bestand > Openen bvb.) achtereenvolgens beide bestanden.

Als je dan kopieert, lukt het dan of niet?

Wigi
 
Als ik alles afsluit en opnieuw de bestanden opstart is er niets aan de hand en werkt copypaste tussen 2 verschillende excelbestanden prima.. (??)

Ik snap er niets van maar kan nu wel vorzichtig verder werken.... :shocked::D
 
Als ik alles afsluit en opnieuw de bestanden opstart is er niets aan de hand en werkt copypaste tussen 2 verschillende excelbestanden prima.. (??)

Ik snap er niets van maar kan nu wel vorzichtig verder werken.... :shocked::D

Nogmaals: open bestanden in 1 en dezelfde Excel applicatie en het blijft werken. In verschillende Excel applicaties niet.

Wigi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan