Plakken via ctrl+V werkt niet correct

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2010
Berichten
93
Hoi beste mensen,

Ik heb een probleem met: Plakken via ctrl+V"". Wanneer ik wil plakken via ctrl+V, dan plakt ie niet de tekst, die ik daarvoor heb gekopieerd, maar er verschijn een tekst die ik lang geleden eens ooit heb gekopieerd en geplakt. Weet iemand hoe ik deze fout kan herstellen? Overigens, het plakken via het Sub-Menu gaat wel foutloos.

Alvast bij voorbaat bedankt voor elke reactie, die ik mag krijgen en Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
:d Heb jij toevallig ''Advanced Systemcare'' geinstalleerd in je PC ??:confused: daar heb je namelijk een functie ''clipboard leegmaken'' kijk hoe die staat aan/ of uitgevinkt ?? ( als je ASC hebt ? :( ) ...
-----------------
Of je moet gewoon op bureaublad met rechte kant muis klikken en nieuwe snelkoppeling maken aangeven, ..typ maar in cmd /c "echo off | clip" ( met die aanhalings tekens ! ) en geef je naam klembord legen ofzoiets ...
Of je gewoon volgt die link hier -->>http://www.pcleek.com/tips-windows/1104-sneltoets-voor-ledigen-klembord-windows7
 
Laatst bewerkt:
@ROYONIX
prima tip, net wat ik zocht.
Het was er nog niet van gekomen en nu kom het tegen.
Die kan ik natuurlijk ook in het contextmenu onderbrengen, nog handiger! :thumb:
@Palomino
Als je direct wilt legen heb je aan Ccleaner natuurlijk niets. Je gaat niet steeds Ccleaner opstarten om je klembord te legen als je veel moet kopiëren en plakken.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Allemaal,

Alle suggesties, die Royonix, Palomino en Mik Zjegger mij gaven heb ik geprobeerd. Zeer bedankt voor jullie reactie en suggesties. Helaas hebben die nog niet tot de oplossing geleid. Ik ben benieuwd of iemand nog een andere suggestie/oplossing voor mij heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan