planet-comfort

Status
Niet open voor verdere reacties.

moviestar

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2001
Ik heb adsl van Planet het gaat om het abonnement comfort. Nu hebben ze bij Planet een richtlijn van 20gb per maand het is nog steeds FUP.

IK ben een redelijke grootverbruiker met een gemiddelde van ongeveer 45 gb downstream per maand. Op de site van planet staat dat grootverbruikers afgesloten mogen worden, stel dat dat gebeurd kan ik dan direct daarna overstappen naar een ander abonnement van Planet naar bijvoorbeeld XS4ALL of gaat KPN/planet dan ook moeilijk doen? Wat ik me ook afvraag is of je dan de rest van het contactjaar moet betalen? Of dat je dan gewoon vanaf bent.

http://www.planet.nl/planet/show/id=725272/sc=50d118

Greetz

Laatst bewerkt:
Lekker dan :( Ik heb net een dag adsl-comfort en dan blijkt dat ik maar 20GB mag verbruiken !!! Wat zijn dat voor acties??

Ik heb in 1 dag al zo'n ruim 3 GB, maar als ik maar 20GB mag dan zal ik wel moet gaan minderen. Denk je ook dat je eindelijk kan gaan downloaden... En gaan ze de snelheid ook nog omhoog doen, dus kom je er nog sneller op.

Ik heb ff wat topics gelezen over Planet. Ze kijken naar de centrale of die er bovenuit steekt dus niet direct naar de individuele gebruiker.

Bovendien eerder was er een soort limiet van 30gb, en er zijn genoeg lui die zo 100gb per maand downloaden er er niks van horen. Dus ik ga gewoon door en wanneer ik een bericht krijg, probeer ik Planet vroegtijdig op te zeggen want volgens de helpdesk is dat wel mogelijk, omdat ze dus een richtlijn hebben ingesteld. Maar volgens mij doen ze niet moeilijk en het is ook veel werk om het te controleren. Ik denk dat ze alleen gebruikers aanpakken die meer dan 100gb per maand downloaden.

Ja ik hoorde al van meer mensen dat het wel niet zo'n vaart zal lopen. Ik heb alleen net adsl en weet nog niet wat ik van planet moet verwachten en wil gewoon lekker surfen en downloaden. Maar ik haal echt geen tientallen GB's per maand denk ik.

Maar het beleid van Planet snap ik niet, de snelheid wordt verdubbeld van 1024--->2048 downstream en dan mag je in een keer minder downloaden. :confused: Anyway Planet houdt het toch niet bij, dat is veel werk. Maar ik zeg het wel volgend jaar op, wanneer mijn jaar-contract afgelopen is.

Greetz

Geplaatst door moviestar
Maar het beleid van Planet snap ik niet, de snelheid wordt verdubbeld van 1024--->2048 downstream en dan mag je in een keer minder downloaden. :confused: Anyway Planet houdt het toch niet bij, dat is veel werk. Maar ik zeg het wel volgend jaar op, wanneer mijn jaar-contract afgelopen is.

Greetz

Dat is het beleid van kpn, niet van Planet...
Ze zullen je toch echt eerst een mail moeten sturen en je op de hoogte stellen dat je gemiddeld teveel gebruik en dat ze daar misschien maatregelen voor kunnen nemen.
Echt niet dat ze je in 1 keer afsluiten, kunnen ze denk 1 niet ivm strafrecht en 2 dat hoeven ze maar 1 keer te doen en heel internet weet het en bounced de provider...

Ik denk dat je alleen aan het jaarcontract van kpn vast blijft zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan