Planet en sitecom wireless modem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nelina

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2005
Berichten
8
Ik probeer sinds twee dagen met mijn sitecom (108) wireless network adsl router het internet op te komen
(Planet ADSL)
Heb ook de draadloze USB-adapter geinstalleerd.(sitecom)
Pc maakt verbinding met router (lampjes branden goed) maar kan server niet vinden

In de beschrijving staat dat ik bij een USB adapter naast de TCP/IP instellingen tevens de ESSID moet instellen op ''sitecom'' en de modus op ''infrastructure''
Maar daarvoor moet ik eerst mijn webbrowser opstarten vervolgens in het adresveld een nummer intikken. Dan kom ik in een scherm waar je je gebruikersnaam en password moet intikken en dat accepteert hij dus niet..
Vanaf dat punt kom ik dus niet verder
Ik heb gister nog een speedtouch-modem geinstalleerd dezelfde gebruikers naam en ww, en gewoon verbinding.
Hopelijk kan iemand me op weg helpen?
groetjes Karin
 
Dus nadat je het ip adres van je router hebt ingetikt, om in de setup van je router te komen vraagt hij om gebruikersnaam en wachtwoord? Dit is vrij normaal, zal er wel in je handleiding van je router staan welke gebruikersnaam en wachtwoord je er meot invullen. Somsmoet je gebruikersnaam leeglaten bij sommige routers en bij andere routers is het vaak admin of administrator ofzo en wachtwoord vaak 1234 ofzo
 
Robbert, bedankt voor je hulp het is gelukt!:D

Het stond idd in de handleiding maar ik vond het zo eigenaardig.. admin en password invullen.

Groetjes,
Karin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan