Planet houden of speedlinq nemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter artea
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

artea

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2006
Aangezien ik al ruim een halfjaar met slechte internet van planet te doen heb(steeds wegvallend internet)ben ik dus gaan uitkijken naar een nieuw(onlangs 3 dagen terug door een monteur nieuwe bedrading laten legen aangezien volgens planet/kpn de splitter bij het binnenkomstpunt van de telefoonlijn moest zitten) maar dit compleet zonder resultaat:mad: weg geld

Dus nu kwam ik toevallig by speedlinq terecht en het leek me wel een goede verbinding enkels dat het ook van kpn is.

Nu is mij vraag zal ik planet houden of is de speedlinq gewoon beter om te nemen aangezien het toch ook weer van kpn is.

Vandaag ook 30 minuten met planet aan de telefoon gehangen,naar 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn,ik leg het probleem uit hij zegt ik ga ff kijken wat anderen er al aan gedaan hebben en dan laten ze me 20 minuten wachten...toen heb ik dus maar opgehangen..zulke slechte service is dus niet normaal

Je kunt ook een ADSL verbinding via BBNED nemen (www.bbned.nl).
Qfast is bijvoorbeeld een provider die via BBNED aansluitingen levert.

Geen Speedlinq(k)

Pasop met deze provider, heb tot grote stomiteit van mijzelf toch een nieuw abbo afgesloten bij deze K(*^&*&%T provider.
Voordeel, snelle verbinding die redelijk constant is.
TIP : als je een abbo afsluit moet je dat via T for Telecom doen, in geval met de vele problemen die deze provider maat met het oog op terug betaling van de actie kosten waar ze altijd onderuit proberen te komen, kun je dat via Telecom laten doen.
Volgens de NL wet is de verkoper van het product je garantie/aanspreek punt.
Scheelt je 70 eurocent per minuut.

Speedlinq heeft een slechte helpdesk, er wordt veel gelogen of gedraaid.
Ze ondersteunen alleen newsgroups via een payserver, kun je net zo goed eweka o.i.d. nemen
Houdt goed je betalingen in de gaten, ook sinds Speedlinq KPN is geworden gaan ze nog steeds op de zelfde voet door.
Ik wens je sterkte en wijsheid toe als je in zee gaat met dze provider.
mvg
machinist:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan