Planet Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

upsidaisy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2004
Berichten
4.740
Quote:

Actuele meldingen



23-02-2005 16:46 uur. Kwaliteit van ADSL verbindingen tijdens piekuren.
Als gevolg van een capaciteits probleem op ons ADSL netwerk is het mogelijk dat u in de avond, tijdens de piekuren, problemen ondervindt met de performance van uw ADSL lijn. Onze excuses voor dit ongemak. Dit probleem is bij ons bekend en wij verwachten het probleem binnen twee weken opgelost te hebben


Unquote
 
Is dat per regio of geldt dit voor het hele land.
 
Zal wel landelijk zijn, is een algemene mededeling:
23-02-2005 16:46 uur. Kwaliteit van ADSL verbindingen tijdens piekuren. Als gevolg van een capaciteits probleem op ons ADSL netwerk is het mogelijk dat u in de avond, tijdens de piekuren, problemen ondervindt met de performance van uw ADSL lijn. Onze excuses voor dit ongemak. Dit probleem is bij ons bekend en wij verwachten het probleem binnen twee weken opgelost te hebben: *Klik*
 
Snelheid/prijs

Het klopt dat er op dit moment wat snelheidsproblemen zijn bij Planet. Maar nu iets anders.

Ik vind dat de snelheid en prijsverhouding t.a.v. ander providers nu wel erg groot wordt. Neem nu mijn abonnement die kost mij samen met KPN 34,90 per maand. Hiervoor krijg ik een snelheid van 1600/512 kbit/s. Maar wie overstapt naar Tiscali krijgt voor slechts 29,95 per maand en een snelheid van maar liefst 4096/640!!! Ik weet niet of hier een addertje onder zit maar dit klinkt zeer aanlokkelijk!!



:eek:
 
Het is deels de honger van Tiscali en deels hun eigen netwerk.
 
Daar is toch niks mis mee? Dit houdt de concurenten scherp. Maar ik vrees dat de KPN hier niet zo snel op in gaat helaas.
 
Geplaatst door PJnijm
Daar is toch niks mis mee?

Dat zegt toch ook niemand ?

Als je de Prijs/Prestatie verhouding en Service niet meer te rechtvaardigen vindt tov concurrerende produkten dan is de keuze toch niet zo moeilijk ?!
 
We zullen zien hoe KPN hierop reageert, maar ehm jij zit ook bij Planet toevallig??

:cool:
 
KPN zal hier niet veel aan doen want die hebben onlangs de snelheden gewijzigd in positieve zin en dus is een verlaging alszodanig van de prijs mi niet te verwachten.

Nee,ik heb geen aandelen Planet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan