@planet.nl in Windows Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

svennetje

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Hallo. Sinds kort zijn mijn ouders overgegaan op Windows 7 en zij zitten met een probleem. Hoewel ik vaak als wonderdokter op moet treden gaat dit mijn petje te boven. Zij verzenden en ontvangen hun email via het netwerk van planet (....@planet.nl). Dit ging voorheen met Outlook Express. Outlook Express is niet meer in de nieuwe windowsvariant, dus ging ik op zoek naar een alternatief. Via Microsoft Outlook kan ik niet aanmelden (en dat is niet de eerste keer dat dat niet kan met een emailadres van de internetprovider). Dus ging ik op zoek naar de vervanger van Outlook Express, namelijk Windows (Live?) Mail. Allemaal goed, alles geconfigureerd. Nu wil het geval dat er wel emails verzonden worden, en ook aankomen bij desbetreffende, maar er kunnen geen emails ontvangen worden. De server voor inkomende emails is goed ingesteld, maar de emails komen niet binnen. Iemand een oplossing?

Misschien is er een alternatieve server voor inkomende mails?
Bij mij hielp dat wel (ik heb Ziggo).
grtzzzzzz,
Coen

Nee dat is niet het geval. We hebben nog een 2pcs met xp. We hebben alles zo gesynchroniseerd dat alle emails overal binnenkomen. overal wordt pop.planet.nl en mail.planet.nl gebruikt, en overal werkt het. Alleen op W7 niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan