Planet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hylke

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2005
Berichten
69
Hallo,

ik heb ADSL Comfort van Planet internet - KPN

Ik kan wel verbinding maken met internet maar na een minuut of 5 valt dit weer weg, hij geeft dan aan dat de ADSL niet aangesloten is want op mijn modem (alcatel speedtouch USB) knippert het lampje van ADSL.

Dit probleem is echt heel irritant, wie kan me helpen??
 
Beste Hylke,

Kijk hier even naar,,,,

inprincipe hoort het lampje van je Speetouch USB Modem niet te knipperen (enkel wanneer die verbinding met het Internet maakt) daarna niet meer,,,,

Lijkt me een PlanetHelpdesk <<<< Probleempje,

dus beste Hylke, bel of e-mail even naar de
Planet Servicelijn

wens je veel succes,,,,
 
Geplaatst door Hylke
Hallo,

ik heb ADSL Comfort van Planet internet - KPN

Ik kan wel verbinding maken met internet maar na een minuut of 5 valt dit weer weg, hij geeft dan aan dat de ADSL niet aangesloten is want op mijn modem (alcatel speedtouch USB) knippert het lampje van ADSL.

Dit probleem is echt heel irritant, wie kan me helpen??

Dit heeft waaarschijnlijk te maken met het feit dat je een usb modem gebruikt icm een chipset op je moederboard.Er is maar 1 echte oplossing en dat een
ethernetmodem kopen.
 
Maar het rare is dat heel soms, het internet het wel gewoon doet, en dat ik dan gewoon een urenlange verbinding kan hebben, echter dit is een grote uitzondering en gebeurt ook zelden. Maar het gebeurt dus wel. Ik zal die helpdesk wel is bellen, en dan horen jullie het nog wel ;). Helaas zitten daar alleen meestal studenten achter die er zelf nog minder verstand van hebben :confused: .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan