planetside 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjurre

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2013
ik wil planetside 2 spelen maar hij gaf de error g45 ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Misschien kun je wat specifieker zijn als de specs van je pc, wat er precies gebeurt tijdens deze error en wanneer de plaats vindt?

hij stuurt me door naar hun website dit zegt hij op de website:

Game Error G25
Malfunction:
Your video card had trouble initializing and may not meet the minimum requirements to run Planetside 2
Beta Minimum System Requirements

Processor: Intel Core 2 Duo E6850 or higher / AMD Phenom II X2 or higher
Memory: 4 GB RAM
Hard Drive: 15 GB free
Video Memory: 256 MB RAM
Video Card: nVidia GeForce 8600 series or higher / AMD or ATI 4850 series or higher
Sound Card: DirectX compatible

dit is van mijn computer:

Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU T4300 @ 2.10GHz 2.10GHz
RAM: 4,00GB
Videokaart: ATI Mobility Readon HD 4570

Ga eens naar http://www.canyourunit.com
Vul in het "Search for a game" in: Planetside 2
klik op "Can you run it" knop.
Klik op "Begin detection" [het kan zijn dat er meldingen ontstaan over het draaien van het een ander. Dat natuurlijk toestaan.]
Kijk of en, zo ja, welk onderdeel van je pc (blijkbaar) niet goed genoeg is.

Tijs.

Laatst bewerkt:
dit komt er te staan:

Minimum
CPU: Intel Core 2 Duo E6850 or higher / AMD Phenom II X2 or higher
CPU Speed: Info
RAM: 4 GB
Video Card: nVidia GeForce 8600 series or higher / AMD or ATI 4850 series or higher
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 15 GB

Dat lijkt me NIET de test of JOUW systeem er aan voldoet. Dat is gewoon het lijstje van requirements/vereisten.
Doe Begin Detection ipv. View Requirements
[zoals aangegeven in mijn vorige posting.]

Tijs.

Lijkt me eigenlijk al niet meer nodig,

Vereiste voor het spel is 4850, en deze videokaart is er een uit de ATI 4500 series.
Dan hoeft er maar een kleine verandering in het spel plaatste vinden en je videokaart kan het al niet meer aan.

Sander

moet ik dan de laatste drivers updaten? hij kan het dus niet aan

Wat je nog even zou kunnen doen voor de zekerheid is wat @dnties zei, het is een superhandige tool, geeft die een negatieve uitslag bij de videokaart,
zou je inprincipe de hoop op kunnen geven. Je zou drivers kunnen updaten, maar ik heb daar nooit baat bij gehad.

ja een negatieve uitslag maar ik heb mijn drivers geüpdatet maar hij werkt nog steeds niet moet ik een nieuwe computer kopen?

ja een negatieve uitslag maar ik heb mijn drivers geüpdatet maar hij werkt nog steeds niet moet ik een nieuwe computer kopen?
Als je dit spel zo graag wilt spelen, ja. Misschien is evt het upgraden van Videokaart ook wel genoeg, maar volgnsmij is de rest van je systeem ook niet het nieuwst..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan