Planning maken d.m.v. Outlook agenda's

Status
Niet open voor verdere reacties.

flubbers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2013
Allen,

Ik zou graag een planningsoverzicht willen maken voor de afdeling waar ik werk. Als input hiervoor zou ik de outlook agenda's willen gebruiken. Zou iemand mij kunnen vertellen op welke ik de agenda's in outlook kan gebruiken om een planningssheet te maken voor een maand tijd? Ik heb alle office programma's tot mijn beschikking. Ik hoor graag of iemand weet of dit mogelijk is! Alvast bedankt!

Groeten Frank

Plannen vanuit Outlook is een ramp. Je kunt alleen via een afspraak aangeven of iemand op een bepaalde dag/tijdstip aanwezig is. Dit zit dan voor betreffende medewerker in de weg bij het maken van zijn eigen afspraken.

Technisch kan het middels wat handig geschreven code in vba

Daar was ik ook al bang voor. In visio is het echter wel mogelijk om 1 agenda te importeren als kalender. Weet iemand toevallig of het op een of andere wijze mogelijk is om ook agenda's te importeren van andere contactpersonen?

met dat kunstje van die ene agenda uit Visio kan je misschien wel wat...
Maak een speciale outlook-agenda voor de afdeling, waarin iedereen (ook) plant. Nodig gewoon voor ieder relevant event ook de afdelingsagenda uit. Het verdient misschien niet de schoonheidsprijs, maar als het funtioneel is, waarom niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan