• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

planning maken voor terugkerende gebeurtenissen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maaikelensink

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Ik heb al zo ontzettend veel geleerd met hulp van het forum.
Maar voor onderstaande casus heb ik toch nog hulp nodig. Ik weet gewoon niet goed hoe ik het moet aanpakken.
We hebben patiënten die in een rotatie schema moeten komen, maar niet elke week is hetzelfde omdat niet iedereen in hetzelfde schema zit.
Om de artsen te overtuigen dat de planning anders moet is gevraagd of ik in kaart kan brengen hoe het schema er bijv de komende periode er uit zal zien.
Uiteraard kan ik dat handmatig maar toen ik bezig was dacht ik, ik vraag even hier om hulp.

In blad 1 vul ik wat basis gegevens in, en de start datum. Daarop berekend hij wanneer een patiënt weer terug moet komen
op blad 2 wil ik dan bij de juiste datum die patiënt weer terug laten komen.
Op die manier kan ik op blad 2 in een overzicht zien waar de problemen in de toekomst zullen zitten wanneer er teveel patiënten staan.
Is zoiets op een niet al te moeilijke manier ook mogelijk ?
helemaal top zou zijn als je dan ook nog eens een dag kon invoeren en dat je dan die dag de namen en adressen van iedereen op die dag ziet.
Het Horizontaal zoeken lukt dat in ieder geval niet en dan stopt mijn kennis.

alvast bedankt voor de genomen tijd om dit te lezen
Vriendelijke groet, maaike

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan