• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

planning Uitdaging

• Onderwerp starter Onderwerp starter lecxe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lecxe

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2005
Ben bezig om een planning te maken. Maar dat wat ik wil lukt me niet zo. Misschien dat iemand mij een eind op weg kan helpen.
bij voorbaat dank

- "Begin in week" moet ingevuld worden waar de reeks moet beginnen dus bij 001 begint het bij week 4
- bij A,B,C en D moet worden ingevuld het aantal keer dat een letter in de reeks (jaar) moet voorkomen dus bij 001 moet A 4x voorkomen, B moet 1x voorkomen, C moet 2x voorkomen en D moet 1 x voorkomen. Totaal komt er 8 keer een letter voor in de reeks en deze moeten verdeeld worden over 52 weken. Dus er moet (52/8=6,5) om de 6,5 weken een letter komen

Bijlagen

Niet helemaal, ik wil juist in de gele cellen iets invullen en dan moet automatisch in de reeks/jaar de letters ingevuld worden.
Dus ik bepaal zelf in welke week de reeks moet beginnen en het aantal keer dat een letter voor moet komen

Met je laatste opmerking ben ik het eens.

Dan zal ik maar met excel ophouden en naar een andere oplossing zoeken.

Stoppen met Excel, nee toch.

Een andere benadering misschien.

Bekijk deze eens.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan