• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

planning, werktijden automatisch overnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jel84

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jan 2016
Hoi,

Ik wil graag dat vanuit de taakverdeling per dag automatisch een weekplanning met begin en eindtijden van de werkdagen wordt gevuld.
Dit zodra bij de desbetreffende medewerker een getal (taak) wordt ingevuld (geen letter!).
Begintijd is de eerste cel die gevuld is met een cijfer. Eindtijd is de laatste cel die gevuld is (+ 15 min).) De werkdagen ma tm zaterdag staan helemaal naast elkaar.

In de bijlage heb ik een voorbeeld geplaatst met in tabblad 1 de werkverdeling per dag en in tabblad 2 de weekplanning, die ik dus automatisch wil laten vullen.

Ik zit te zoeken in functies als 'vert.zoeken', 'zoeken', 'index', 'vergelijken' maar kom er niet uit.

Hopelijk weet hier iemand hoe dit op te lossen!

Bekijk bijlage voorbeeld_planning.xlsx

Hoi,

Bedankt voor je antwoord, maar ik kom er niet uit.
Voor de begintijd moet de kolomwaarde weergegeven worden zodra de rijwaarde anders is als x, v, oa, z, zw, a, "".
Voor de eindtijd moet de kolomwaarde weergegeven worden, zodra de rijwaarde anders is als x, v, oa, z, zw, a, "" + 15 minuten (kolommen bevatten starttijd van duur van kwartier)

Iemand een idee welke formule hiervoor gebruikt kan worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan