• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Planning

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je svp je spellingscontrole controleren ?

Geef eens aan welke handelingen je doet en om welke cellen van welk blad het gaat.

Ik kan geen voor- of achterkant in het hele verhaal vinden. Er is geen enkele relatie tussen de verschillende tabjes. Waarom je het niet bij 1 tabel houdt ontgaat mij. Waarom je geen voorwaardelijke opmaak gebruikt ontgaat mij ook. *knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste VenA,

Het openbaar maken van prive-gegevens van een andere forum gebruikeer wordt niet op prijs gesteld.
Ik heb de zin(nen) die onze regel overtreden in ieder geval voor nu weggehaald en ga overleggen wat we met dit soort acties willen ondernemen, dit moet zeker geen gewoonte worden.

m.v.g
Rick van Lieshout

Rick,

Je deed er beter aan de TS daarop te attenderen. Die heeft nl. zijn eigen privë-gegevens openbaar gemaakt.
Don't shoot the messenger.

niet bewust

Beste SNB,

Ik was me hier niet bewust van...heb ik niet goed opgelet ??
Is het in het bestand blijven zitten.

Desalniettemin lijkt het mij ongebruikelijk het zo openbaar te plaatsen.

Ik wil ook vragen om mijn totale historie te verwijderen en ik zal mijn account opheffen.
Ik baal er behoorlijk van en heb de "helpmij" altijd als positief ervaren maar het openbaar maken van naam en mail
is voor mij een probleem.

Hier laat ik het maar bij :(

Inderdaad, je hebt niet goed opgelet en je niet aan de regels van dit forum gehouden (geen privë-gegevens meesturen).
Dat is dus geen vraag maar een constatering.

Dat je niet zo slim bent geweest de bijlage zelf te verwijderen verbaast me.
Wees blij dat iemand je erop geattendeerd heeft, anders was het hier tot in lengte van jaren blijven staan.
Steek vooral hand in eigen boezem en verwijt Helpmij niets als je je zelf niet aan de forumregels houdt.

Laatst bewerkt:
Niet dat ik een oplossing heb, maar je kan het bestand gewoon terugplaatsen zonder privégegevens en met de vraag verder gaan toch?

Ik bemoei me er verder maar niet mee, maar jou er even op attenderen dat je privégegevens er in stonden was beter geweest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan