• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Planning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk Benter

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Het komt steeds vaker voor dat onze medewerkers om de bouwvakvakantie heen gaan plannen na overleg. Voorheen was het eenvoudig. 1 balk in de planning op basis van de bouwvak. Ik ben nu op zoek naar het navolgende.
In bijgaande planning wil ik graag de geplande vrije dagen per medewerker middels een rode balk zichtbaar hebben. Daaromheen ga ik de projecten plannen. Ik denk dat de formule in voorwaardelijke opmaak omgebouwd uitgebouwd moet gaan worden. Geen idee hoe. Wie kan mij snel op weg helpen? Dank alvast.

Bijlagen

Misschien kun je hier wat mee.
Beetje aangepast.
Code is gemaakt door VenA
Groetjes
Johan

Bijlagen

Ik heb deze voor je gemaakt als voorbeeld. Je bent wel even zoet maar dan heb je wel wat je wil. Waarschijnlijk heb je meerdere medewerkers.

Ik klik op c4 van het tabblad planning en in de voorwaardelijke opmaak plaats ik een nieuwe regel met deze formule ='Vrije Dagen'!$A$3=C2 en het bereik =$C$4:$BN$4

Ik klik op c4 van het tabblad planning en in de voorwaardelijke opmaak plaats ik een nieuwe regel met deze formule ='Vrije Dagen'!$A$4=C2 en het bereik =$C$4:$BN$4

enz enz

Bijlagen

Ik ga beide opties eens verder bekijken. Wellicht kan ik uit beide excelbijdrages iets gebruiken. Dank voor jullie bijdrage.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan