BiZiMDiYaR
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mrt 2010
Goedemiddag,
Ik heb een vraag, maar ik weet niet of ik het juiste topic heb gekozen, dus "don't shoot me"
. Wij werken bij een uitzendbureau en we hebben een plannings tool nodig, voor het dagelijkse plannen van onze werknemers, naar onze verschillende klanten. Hierbij moet je denken aan dat je makkelijk de dagelijkse inzet kan versturen naar de verschillende klanten, de weekelijkse inzet... en dat je de dagelijkse planning op 1 pagina kan uitdraaien ( zover mogelijk ).
We hebben zelf een pakket, maar die is te omslachtig, niet duidelijk en veel onodige handelingen. Ik heb rondgekeken, maar er is niet 1 pakket die aan onze eisen voldoet, sommige pakketten zijn gewoonweg te uitgebreid... Hopelijk weet iemand hier iets op. Of misschien iets in Excel dat gemaakt moet worden... ? Iemand enig idee ? Alvast bedankt.
Mvg,
Ik heb een vraag, maar ik weet niet of ik het juiste topic heb gekozen, dus "don't shoot me"

We hebben zelf een pakket, maar die is te omslachtig, niet duidelijk en veel onodige handelingen. Ik heb rondgekeken, maar er is niet 1 pakket die aan onze eisen voldoet, sommige pakketten zijn gewoonweg te uitgebreid... Hopelijk weet iemand hier iets op. Of misschien iets in Excel dat gemaakt moet worden... ? Iemand enig idee ? Alvast bedankt.
Mvg,