• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Plannings excel sheet / software ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiZiMDiYaR

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Goedemiddag,

Ik heb een vraag, maar ik weet niet of ik het juiste topic heb gekozen, dus "don't shoot me" :). Wij werken bij een uitzendbureau en we hebben een plannings tool nodig, voor het dagelijkse plannen van onze werknemers, naar onze verschillende klanten. Hierbij moet je denken aan dat je makkelijk de dagelijkse inzet kan versturen naar de verschillende klanten, de weekelijkse inzet... en dat je de dagelijkse planning op 1 pagina kan uitdraaien ( zover mogelijk ).

We hebben zelf een pakket, maar die is te omslachtig, niet duidelijk en veel onodige handelingen. Ik heb rondgekeken, maar er is niet 1 pakket die aan onze eisen voldoet, sommige pakketten zijn gewoonweg te uitgebreid... Hopelijk weet iemand hier iets op. Of misschien iets in Excel dat gemaakt moet worden... ? Iemand enig idee ? Alvast bedankt.

Mvg,

wel eens aan Microsoft Project gedacht ? Is speciaal voor het maken van planningen

Gr Jan

Als je gaat kijken naar het uitzenden, het versturen van de dagelijkse inzet en weekelijkse inzet.. dan voldoet deze hier niet aan ( denk ik ). Of heb ik het mis.. ?

Geen iedee ik werk niet in de uitzend branche, weet wel dat je er op project nieveau met vele projecten gelijktijdig kunt werken ,en deze kunt koppelen, en aanpassen gaat heel eenvoudig en werkt meteen door .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan