• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Planningsprogramma vertikaal zoeken/macro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulup

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Ik ben een planningsprogramma aan het maken. Met vertikaal zoeken lukt het me een aantal gegevens te genereren. Echter als er meerdere keren hetzelfde staat lukt het niet.
Kan iemand me verder op weg helpen?

Groeten,
Paul

Bijlagen

Hoi Paul,

Ik heb je sheet enigszins naar eigen inzicht gewijzigd. Misschien is het niets, maar de info die je nodig hebt staat er wel in.

Jeroen

Bijlagen

Hallo Jeroen,

Ziet er goed uit. Uitkomsten kloppen, maar ik snap de opbouw niet. Van de eerste twee medewerkers is er nu een ander overzicht dan van de derde medewerker. Is dat de bedoeling of moet ik zelf nog wat doen. Misschien moet ik me meer verdiepen in jou opbouw. Kun je me daar bij helpen?

Groeten en nogmaals bedankt.
Paul

Laatst bewerkt:
Hoi Paul,

Ik heb alleen de gegevens die in jouw sheet stonden verplaatst (Copy - Paste), dus als bij mederwerker 3 meer ingevuld staat, komt dat doordat er meer stond.

Blad1 en Blad2 zijn voor het beheer van de clienten, medewerkers en de taken plus het overzicht van die week per client, medewerker of taak.

Blad4 is de uitdraai zoals die wekelijks gemaakt wordt voor de verantwoording (gok). Met C1 in blad4 kun je per medewerker een uitdraai maken.

Blad3 is het invulhart. Hier plan je medewerkers en clienten in de gele invoercellen.

Ik heb het sheet weer wat verder uitgebreid. Stuur een berichtje met je e-mail adres via dit forum en ik zed je het nieuwe sheet (net te groot voor dit forum).

Ik hoor graag je mening.

Jeroen

Planningsprogramma Thuiszorg

Beste Jeroen,

Heb naar je emailadres mijn emailadres gemaild.
Zie je overzicht graag tegemoet.

Groeten,
Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan