• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Planningsprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paulup

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Ik wil een planningsprogramma maken voor de thuiszorg in ons verpleeghuis. Met excel kom ik er niet uit. Moet ik werken met vertikaal zoeken of is er een macro om clientgegevens bij een medewerker op een formulier per medewerker te krijgen. Zie bijgaand voorbeeld.
Wie helpt me op weg?

Paul

Het ziet er naar uit dat je voorbeeld niet is meegekomen. Extra informatie is toch echt wel noodzakelijk om een zinnig antwoord te kunnen geven vrees ik.

Planning

Waarom lukt het niet een bijlage mee te sturen?
Ik voel me erg dom.

Paul

Re: Planning

Geplaatst door Paulup
Waarom lukt het niet een bijlage mee te sturen?
Ik voel me erg dom.

Paul
Heeft niets met domheid te maken hoor, je moet het alleen even weten. Als je een bijlage wilt toevoegen let dan op het volgende;

De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn

Toegestaande bestands extenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf

Hoi,

wat lukt niet precies? Het opslaan?

Maak je een printscreen?

Als dat het geval is, onderstaande even doen :p

- Open paint.
- Ctrl+V. Als het goed is krijg je nu het scherm te zien, toen je printscreen drukte.
- Bestand> Opslaan Als.
- Kies een naam. Klik bij bestandstype op 'JPEG' (geloof ik). En kies dan voor 'Opslaan'.
- Je kan het als bijlage toevoegen hier op helpmij. Kies als je een antwoord geeft op dit topic voor een bijlage. Onderaan staatn 'Bijlage toevoegen'. Klik op Bladeren en zoek naar het bestand dat je net in Paint hebt opgeslagen. Klik daarna op Plaats Bericht.

- Je kan ook naar die site gaan die ik je gaf. (http://imageshack.us/).
Klik op bladeren en zoek naar het bestand wat je hebt opgeslagen in Paint. En klik op 'Host it'. Kopieer de link van 'Thumbnail voor websites'. En plak die link hier.

Een beetje duidelijk zo? Hoop dat het lukt

edit: huijb heb ik dat niet ook al gezegd :o :p

Bedankt Luc.
Neen, ik jou bericht niet ontvangen.
Kun je het nogmaals versturen?

Bedankt.
Paul

Ik heb je nu maar een mail gestuurd via dit forum.
2x een mail sturen naar hetzelfde adres, en tweemaal schijnbaar niets toekomen?

Dan moet ik het maar anders proberen.

Luc

Planningsprogramma thuiszorg verpleeghuis

Ik wil een planningsprogramma maken voor de thuiszorg in ons verpleeghuis. Met excel kom ik er niet uit. Moet ik werken met vertikaal zoeken of is er een macro om clientgegevens bij een medewerker op een formulier per medewerker te krijgen. Zie bijgaand voorbeeld.
Wie helpt me op weg?

Paul

He Paul,

Ik las dat je bezig bent om iets te maken voor een verpleeghuis? Misschien kan ik je helpen. Ik heb namelijk al meerdere planningtools ontwikkeld. Voor de bouw, personeelsplanning, uitzendbureaus en recreatie en toerisme. Wellicht is het leuk om het samen te ontwikkelen? Mijn moeder werkt namelijk ook in de zorg (thuiszorg) en ook zij is geinteresseerd en wil graag helpen.

Groeten,

Victor

www.diamond4it.nl

Beste digitalhuman , heb je al eens de datum van de topic nader bekeken ? dec 2005 ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan