Plasma Panasonic TH-42PV600E,

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Ik weet niet goed waar ik met mijn vraag heen kan dus ik probeer het hier.
Ik ben in het bezit van de plasma Panasonic TH-42PV600E, dit toestel heeft een SD-kaart slot. Nu kan ik de foto's op de SD kaart uit mijn fototoestel bekijken. Maar hoe kan ik de oude foto's die op de HD staan zo op de SD-kaart zetten zodat ik ze kan bekijken.

Als ik de kaart op de TV formatteer staat de DIR SD_Video er op.

Maar hoe kan ik de oude foto's die op de HD staan zo op de SD-kaart zetten zodat ik ze kan bekijken
Ik heb lang zitten kijken naar je vraag. Een plasma Panasonic, een SD-kaart, fototoestel. Bedoel je met HD harde schijf? Van een PC? Of van je fototoestel soms?

Ik heb lang zitten kijken naar je vraag. Een plasma Panasonic, een SD-kaart, fototoestel. Bedoel je met HD harde schijf? Van een PC? Of van je fototoestel soms?

Zoals in de handleiding van de TV staat: Een SD-kaart bekijken. Hiermee kan je de SD-kaart uit je camera in een slot van de TV steken en de foto's bekijken, dus als ik foto's heb gemaakt en de kaart uit de camera in het slot steek werkt het uitstekend. Maar als ik op een lege kaart (geformateerd op de TV), bestaande foto's van mijn harde schijf op dit kaartje zet lukt het niet. (en ik heb van die mooie vakantie fotos)

bestaande foto's van mijn harde schijf op dit kaartje zet lukt het niet.
Ik was zelf ook onduidelijk. Het gaat dus inderdaad om de harde schijf van je PC. En als je de SD-kaart nu eens in de PC laat formatteren voor je de foto's er op zet? Wil je TV ze dan ook niet lezen? Had je al gecontroleerd of de foto's sowieso op de SD-kaart waren terechtgekomen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan