Plasma televisie Samsung PS-42C91probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

RaWRespect

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2008
Hallo mensen,

Ik heb deze week deze plasma televisie gekocht maar ik ondervind een probleem. Hij deed het goed alleen mijn signaal van de kabel was niet zo best meer, dus heb ik gelijk digitale televisie aangeschaft en sindsdien beginnen de problemen.

Als ik nu het netstroom er gewoon opzet, hoor ik dat krakend geluid. Het beeld wordt iets lichter alsof hij dus aangaat. Daarna gaat het lampje van de sensor 7/8 knipperen en dan houd hij op. Als ik op elke knop van de afstandsbediening druk flikkert de sensor wel, maar er gebeurt niets. (Het scherm is wel warm van boven)

Heb nu ook de decoder niet aangesloten, en als ik hem wel aansluit gebeurd er ook niets.

Kent iemand dit verschijnsel of heeft iemand goeie suggesties.

Heb hem ook al op andere stekkers aangesloten gehad, zonder/met scart. zonder/met decoder en zonder/met kabel erin.

Met hartelijke dank,

Marco

klantenservice?

ik denk dat je even de klantenservice moet bellen van het bedrijf waarvan je de digitale televisie hebt aangeschaft. Ik denk dat die je wel kunnen helpen! ;)

Ik heb op alle andere televisie's in dit huis gewoon normaal tv. Wel gewoon via de kabel dus. Maar ik heb net weer lopen pielen ermee, op alle knopjes gedrukt. Toen ik op source drukte (selecteren van je scart ext1 of 2) en daarmee dus met geluk precies de goeie had want ik kan dat dus ook niet zien. Had ik ineens wel geluid. maar dus geen beeld.

Kennis van me die er ook wel een beetje verstand van heeft denkt dat mijn scherm kapot is. Maar dat kan ik bijna niet geloven heb dat ding 1x neergezet, werkend gezien en verder niets mee gedaan.

Ik hoop nog op een goeie tip, anders word het maandag pas....en dat vind ik heel vervelend.

Groeten Marco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan