Plastificeermachine

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Berichten
1.245
Hoihoi, jullie kennen vast allemaal wel het plastic dat om een nieuw gekochte DVD/Game zit.
Ik begin zelf een klein software distributie bedrijf en ik zoek nog een plastificeermachine, of hoe je het ook noemt.
Ik kan het namelijk niet maken producten naar klanten toe te sturen die eruit zien alsof ze al gebruikt zijn.

Alles dat ik op google tegenkom is om A4tjes en foto's te lamineren etc. maar ik zoek dus een apparaat dat plastic om een
DVD hoesje heen wikkelt waarna het verkocht kan worden als een nieuw product, want dat is het, dus zo moet het er ook uit zien. :thumb:
 
Ahha, dus zo heet zo'n ding. Bedankt :D

Kent iemand er trouwens eentje die niet voor grote bedrijven bedoeld is? Degene die ik kan vinden zijn tussen de 1.000 en de 11.000 euro, da's een beetje veel. Ze doen dan 200 dvd-cases per uur ofzo maar dat heb ik helemaal niet nodig, ik ben al tevreden met 10 per uur. Ik dacht een prijs tot 200 euro ofzo.

Dus als iemand iets weet, ik hoor het graag :thumb:

EDIT: Ik heb dit kunnen vinden, dat lijkt er al meer op. Maar deze komt uit amerika dus de verzending zou eeuwen duren en ik denk dat het nog goedkoper kan. Iemand enig idee hoe zoiets in het nederlands heet?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan