Platte account

Status
Niet open voor verdere reacties.

moppie01

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Sinds enige tijd heb ik last van het icoon Platte Account. Dit verschijnt ongevraagd in mijn beeldscherm en in mijn Program Files. Ik heb dit al ik weet niet hoeveel keer verwijderd maar het komt iedere keer weer terug. Ik denk zelf aan spam, maar weet het niet zeker. Is er iemand die hier verstand van heeft, en voor mij een oplossing heeft??

Groetjes

door de oplossing van jan vaane, ben ik er nu van af.
toppie bedankt.

gr moppie:thumb:

Hallo,

Ik heb een zelfde probleem sinds een week.
HJD
Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.

@moppie01 zet de vraag even op opgelost a.u.b. zodat andere mensen er ook iets aan hebben.

Laatst bewerkt:
Graag een eigen vraag maken a.u.b. Het is niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers.
@michieloyen

Hallo

O sorry dat had ik niet door:confused:. ik ben alleen nieuw op dit forum en ik weet niet hoe ik een forum moet openen.

Groet michiel

Hallo

O sorry dat had ik niet door:confused:. ik ben alleen nieuw op dit forum en ik weet niet hoe ik een forum moet openen.

Groet michiel
Als eerste moet je beginnen met rustig de antwoorden te lezen. Crash geeft je een link waarbij je e.e.a. kunt leren omtrent een forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan