Platte account

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Ik heb sinds enige tijd veel problemen met een platte account. Ik heb alles geprobeerd om er vanaf tekomen maar het lukt mij niet om van dit probleem af tekomen. Of iemand mij kan helpen om van die vervelende ongevraagde platte account af te komen? Dit account blokkeerd bij het verschijnen alle programma`s op mijn pc. Help!

Bedankt voor de tip Crash. Ik heb inmiddels een volledige scan uitgevoerd met de anti malwer scanner. Er zaten vrij veel geinfecteerde items op mijn pc zo ook het platte account. Ik heb alle geinfecteerd materiaal van mijn pc verwijderd. Ik ben hopende dat dat platte account nu definitief wegblijft. Ben blij dat ik deze site ben tegen gekomen :) Hartelijk dank cash voor de top tip :thumb:

Een groet uit Warmond

Sinds de volldige systeemscan met malwarebytes antimalware, heb ik geen last meer van het platte account :) Er zullen ook wel andere manieren zijn om dit platte account te kunnen verwijderen. Maar in mijn geval was het genoeg om met malwarebytes antimaware het platte account te doen verwijderen. :) Bedankt voor de tips.

Groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan