Play it! (Music player)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
playit.png

De simpelste music player ooit :P (snelste)

Gewoon intypen wat je graag zou willen beluisteren dus geen locatie maar de naam van de sanger of te titel van het nummer en op "Play it!" klikken, en dat is dan wat hij gaat doen.;)

Download hem hier <----
versie: 1.2

Laatst bewerkt:
Ik dacht bij het lezen van de topictitel: "Dat is weer zo'n beginnerling die met een tutorial een zoveelste mediaplayer heeft gemaakt".

Maar dit verbaast me wel; heel simpel, grappig en handig programmaatje.

Toch nog een opmerking: Misschien kun je simpele controls toevoegen (Afspelen, pauzeren, stoppen). Als ik een nummer invul dat niet bestaat, krijg ik ook geen duidelijke foutmelding, maar "Je moet iets invullen".

Voor de rest toppie! :thumb:

Zie wel iets afspelen, maar hoor geen geluid:P

Draai Win7

Bij mij geeft hij telkens de foutmelding:
Je moet wel iets invullen hè!
terwijl ik wel iets heb ingevoerd.

Kortom, hij doet het voor geen meter bij mij (Windows Vista)

Bij mij geeft hij telkens de foutmelding:
Je moet wel iets invullen hè!
terwijl ik wel iets heb ingevoerd.

Kortom, hij doet het voor geen meter bij mij (Windows Vista)

Wordt aan gewerkt komt waarschijnlijk door dat je op enter drukt je moet gewoon op play it druken:thumb:

Wordt aan gewerkt komt waarschijnlijk door dat je op enter drukt je moet gewoon op play it druken:thumb:

Ik drukte inderdaad eerst op enter,
maar ook als ik het probeer door op er gewoon op te klikken doet hij het ook niet.

EDIT:
Heee!
nou doet hij het wel!
maar wel met telkens foutmeldingen ertussen door.
Maak wel FF printscreen!

EDIT2:
En nou doet hij het zonder foutmelding, maar ook zonder muziek.
Kortom, het wisselt nogal!

Laatst bewerkt:
nieuwe versie

Hier is de nieuwe Download
Heb een aantal bugs verholpen en hij slaat nu de nummers ook op:)
O ja kan soms even duren voor dat er daadwerkelijk geluid uit komt.

Laatst bewerkt:
Helaas hoor ik ook geen geluid onder Windows 7 (64-bit)

Ik heb wel een paar minuten gewacht :p

Als ik de locatie van het liedje heb ingevuld en op "Play it!" heb gedrukt dan gaat het balkje eronder even lopen.
Daarna wordt "none" vervangen door de locatie naar het liedje en gaat de equalizer bewegen maar ik hoor geen geluid.

De volgende dingen heb ik geprobeerd:
  • Het programma uitvoeren als administrator
  • Een locatie naar een liedje zonder spaties
  • Heel lang wachten
  • Compatibiliteitsmodus ingesteld op Windows XP (Service Pack 3)

Allemaal zonder succes.

Misschien nog een bug:
Als ik op "Play it!" druk, daarna op stop druk, daarna het liedje weer selecteer en daarna weer op "Play it!" druk.
Dan komt er de foutmelding: "No music found.." maar laadt het liedje wel gewoon

Fout gevonden

Ik heb wel een paar minuten gewacht :p

Als ik de locatie van het liedje heb ingevuld en op "Play it!" heb gedrukt dan gaat het balkje eronder even lopen.
Daarna wordt "none" vervangen door de locatie naar het liedje en gaat de equalizer bewegen maar ik hoor geen geluid.

De volgende dingen heb ik geprobeerd:
  • Het programma uitvoeren als administrator
  • Een locatie naar een liedje zonder spaties
  • Heel lang wachten
  • Compatibiliteitsmodus ingesteld op Windows XP (Service Pack 3)

Allemaal zonder succes.

Misschien nog een bug:
Als ik op "Play it!" druk, daarna op stop druk, daarna het liedje weer selecteer en daarna weer op "Play it!" druk.
Dan komt er de foutmelding: "No music found.." maar laadt het liedje wel gewoon

Aha lees ik dat goed "Als ik de locatie van het liedje heb ingevuld" das nou het mooie van mijn programmatje je hoeft alleen te titel of de naam van de sanger in te typen. dus geen locatie;) .
En het nummer hoeft niet eens op je computer te staan.

Laatst bewerkt:
Het lijkt me een heel leuk programma, maar het werkt niet bij mij (en ik heb geen idee hoe het werkt). Ik draai windows 7 64 bit. Moet ik gewoon [artiest] - [nummer] invullen? Dat doe ik en ook na op play it drukken en een paar minuten te wachten komt er geen geluid uit?!

Ik heb eens "stromae - alors on dance" (gezien op het plaatje op je website) geprobeerd,
maar ik hoor hierbij ook geen geluid.

Hij werkt wel bij mij, niet helemaal goed, maar toch (vista). Nice programmaatje :thumb:

EDIT: Ik weet niet waarom ik zei dat ie niet helemaal goed werkte, want hij doet het perfect. Meestal hoef je alleen de titel in te vullen. En als je dan het verkeerde nummer krijgt, vul je de naam van de artiest aan en hij doet het gewoon, echt gaaf man xD
Ik ben echt benieuwd hoe je dit voor elkaar hebt gekregen (welke taal enzo)

Dit is echt enorm handig, ik zou dit graag verder uitgebreid zien :D

Laatst bewerkt:
Beetje eenvoudig, maar wel leuk.

Maar als ik iets invoer zegt hij niet gevonden en dan speelt hij het alsnog af :confused: (XP) verder werkt het goed

Ik heb nu geen fouten meer, het werkt perfect!:thumb:
Alleen Live radio doet het niet. Het enige wat je kan horen zijn tot nu toe fragmenten van BV. 538. Misschien nieuw leuk idee?

EDIT:
Het geheugen beperkt zich na het dichtdoen van het programma alleen tot het laatst gedraaide liedje.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan