Play it! v2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanz

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Play%20it%20logo%202.0.png

Eindelijk een nieuwe versie van play it!
Dit is versie 2.0 alle bugs zijn verholpen, omdat het nu met een geheel ander systeem werkt.
Ook hebben wij een aantal opties toegevoegd zo als je kunt nu het muziek nummer ook downloaden en we hebben ook wat controls toegevoegd, Afspelen, pauzeren, stoppen.

Het handigste programma om muziek te beluisteren en te downloaden.

Download file: download

Laatst bewerkt:
Het programma werkt :D :thumb:

Voordat er werd afgespeeld werd bij mij nog wel gevraagd om Flash player te installeren.

Deze versie is net zo goed als de vorige: werkt NIET (win 7 64-bits)

In mijn ogen een waardeloze app.
a. Wáár wordt er gezocht naar muziek? Van Mike Oldfield kan de app. bijv. geen muziek vinden.
b. Er wordt geen programmagroep gemaakt
c. Er is 0 documentatie bij (ook niet op de website)

Godzijdank is de software wel te deïnstalleren. Dat heb ik dan ook met veel plezier gedaan.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Helemaal eens.

Daarnaast kreeg ik ook nog eens de melding dat Flash Player geinstalleerd zou moeten worden.
Maar... die is al sinds jaar en dag geinstalleerd hier!

Laatst bewerkt:
Ik snap er niks van, ik draai ook win 7, 64-bits.

Laatst bewerkt door een moderator:
@stefanz: Ik denk niet dat je een duidelijk antwoord gaat krijgen vóórdat je (enigszins) duidelijk maakt:
a. Wat de applicatie conceptueel doet ("verbind met server xxxx op poort yyyy", "start de stream-url" ... zoiets).
b. Of firewall-instellingen de werking kunnen 'blokkeren' en welke instellingen dat dan zijn (en hoe aan te passen zodat de applicatie wél gaat werken).
c. Welke onderdelen van de pc door de applicatie worden gebruikt (ik zag al 2x Flash Player genoemd, maar er zal misschien nog meer nodig zijn, zoals .Net framework versie X etc.)

Dat is allemaal informatie die in de gebruikersdocumentatie van het programma had kunnen staan (wat mij betreft: had moeten staan). Nu zit je 'met de gebakken peren', want het programma werkt bij mrmusic en bij mij niet en zowel hij als ik kunnen niet uitzoeken of onze pc's voldoen aan software-/firewall-/etc. eisen die het programma blijkbaar stelt...

Hopelijk is het duidelijk dat het weinig zin heeft om een applicatie zonder (gebruikers-)documentatie op het Net te plempen als je vanuit datzelfde Net zinvolle terugmeldingen wilt ontvangen als de software ergens níet werkt.

EDIT: Ik gebruik Windows XP Home SP3; de OS-informatie van mrmusic had je al.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
@mrmusic: Lijkt qua werking er verdacht veel op, maar kan een andere bron dan Grooveshark gebruiken. Dat zou waarschijnlijk nog vrij gemakkelijk te achterhalen zijn met een netwerk-sniffer, maar ja, de topic-starter vraagt zijn software te testen, niet om het 'uit elkaar te trekken'/disassembleren. ;)

De broncode van die groovedownloader is niet te downloaden, maar de GrooveShark API dll zit wel in het pakket, dus het zou kunnen zijn dat die 'uit elkaar' getrokken is door de maker van Play It (of de .exe).

Overigens weer apart dat je met zo'n link aankomt. De 'power of the Internet' is soms verbazingwekkend... :D

Tijs

Toevallig pas die GrooveShark downloader (die overigens illegaal is...) tegen gekomen, vandaar dat ik dit ontdekte.

V2.0 speelt niets af, en de bijgevoegde V1.2 geeft een kritieke foutmelding wanneer ik iets probeer af te spelen. De speler in het rar archief doet het wel gewoon.
Ook jammer van de install manager, dit heeft geen installatie nodig en werkt alleen maar hinderend.

Dit is versie 2.1
als windows media player bij jou werkt moet deze het ook doen:
download
en deze keer geen installer en geen Flash player troep

Laatst bewerkt:
Helaas, zie bijlage:

De applicatie crasht meteen bij openen (XP SP3). Zie dump-verslag als bijlage.

Tijs.

Bijlagen

Onder Win 7 64 bits:

Zegt wel een audio track te vinden, laat geen geluid horen, kan ook niet downloaden.

Ik hou het voor gezien!

Onder Win 7 64 bits:

Zegt wel een audio track te vinden, laat geen geluid horen, kan ook niet downloaden.

Ik hou het voor gezien!

Naa het vinden van een track kan het nog een paar seconden duren.

@mrmusic: Lijkt qua werking er verdacht veel op, maar kan een andere bron dan Grooveshark gebruiken. Dat zou waarschijnlijk nog vrij gemakkelijk te achterhalen zijn met een netwerk-sniffer, maar ja, de topic-starter vraagt zijn software te testen, niet om het 'uit elkaar te trekken'/disassembleren. ;)

De broncode van die groovedownloader is niet te downloaden, maar de GrooveShark API dll zit wel in het pakket, dus het zou kunnen zijn dat die 'uit elkaar' getrokken is door de maker van Play It (of de .exe).

Overigens weer apart dat je met zo'n link aankomt. De 'power of the Internet' is soms verbazingwekkend... :D

Tijs

Nou kijk zal ik dan maar vertellen hoe play it! werkt heel wat simpeler dan jullie misschien denken.
Wat het programma namelijk doet, na het in typen van een titel gaat hij het internet doorzoeken naar de juiste track eenmaal gevonden gaat hij het afspelen en klaar.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan