• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Play-Offs Eredivisie 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mappendief

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2010
Hallo,

Ik ben op het moment bezig met het ontwikkelen van de play-offs van de Eredivisie / Jupiler League voor seizoen 2011/12. De laatste 3 wedstrijden werken alleen nu niet goed. Ik heb de uitslagen onderaan de pagina ingevuld, maar het wordt niet verwerkt in het schema. Dit gebeurt wel met de andere wedstrijden en ik kan het verschil niet ontdekken.

Ik hoop dat iemand het probleem voor me kan verhelpen, zodat ik hem gereed heb.

Alvast bedankt!

groet,

Jeroen
Mappendief

Bijlagen

Hallo,

Ik hoop dat iemand het probleem voor me kan verhelpen, zodat ik hem gereed heb.
Het komt waarschijnlijk door de warmte , maar las ik in het weekend deze vraag niet op een ander forum ?

Ook is in het verleden soortgelijk probleem voor U uit de doeken gedaan .

Trucker10. Het kan inderdaad zo zijn dat je dat las op een ander forum. Maar daar is het verwijderd wegens zogenaamde bumping.. het was geen bumping, maar werd wel zo gezien..

Het probleem kan ik dan nergens anders op dit forum wel opgelost vinden zodat wel alle velden zij ingevuld..;)

Kun je me toevallig de link geven??

zoiets probeer ik inderdaad ook nu weer, alleen het wil niet echt. Toen had ik 8 - 4 - 2 - 1. En nu heb ik 8 - 8 - 4 - 2.

en stel ik verander het bestand dus in 8 - 8 - 4 -2, dan werken de laatste wedstrijden niet meer;)

Kan iemand me toch nog helpen?

Mijn probleem is intussen al door iemand opgelost.. Iedereen die heeft meegeholpen, meegedacht en iedereen die ik nu vergeet: Erg bedankt! Ik hoop voorlopig geen probleem meer op te lopen..:thumb:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Met veel interresse heb ik het programma
gedownload en ik moet zeggen het werk fantastisch
1000x dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan