Playlist maken in Samsung Galaxy Gio

Status
Niet open voor verdere reacties.

djbertrik

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2010
Hallo Mensen,

Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy Gio, en nu wil ik via het aanbevolen programma Samsung Galaxy Kies een playlist maken, want ik heb namelijk ong. 500 tracks op mijn mobiel staan.
Alleen nu kan ik geen playlist maken. weet iemand een oplossing of een andere manier hie ik een playlist kan maken en die met de ingebouwde mp3-speler van Samsung kan afspelen?

Alvast Bedankt

Bertrik Smit

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt gereageerd dus zit je vanzelf in de goede sectie "telefonie". Zie bovenaan de site.

Beste Bertrik,

Je kan een playlist maken op de volgende manier:

Applicaties > Muziek > de tab Afspeellijsten > hier kan je met de knop linksonder 'nieuw' kiezen om een playlist te maken > vervolgens kun je nummers toevoegen

Met vriendelijke groet,

Sander Ouwerkerk
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl

Beste Bertrik,

Je kan een playlist maken op de volgende manier:

Applicaties > Muziek > de tab Afspeellijsten > hier kan je met de knop linksonder 'nieuw' kiezen om een playlist te maken > vervolgens kun je nummers toevoegen

Met vriendelijke groet,

Sander Ouwerkerk
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl

Wat verschrikkelijk omslachtig en onhandig is, ik zoek om op mijn pc gemakkelijk een playlist te maken door simpelweg om een hoop nummers te slepen die al netjes in de correcte mappen zitten (muziek programma op de samsung sorteert niet volgens map maar naam artiest, tittel etc... en dat maakt van alles een chaos voor mij) en aan een playlist toe te voegen, om dan vervolgens de map en de playlist via usb verbinding op mijn gio te zetten en dan lekker te genieten van de muziek die ik volgens de waan van het moment op dat moment in een bepaalde volgorde wil horen.

Wat dat betreft waren oude gsm's beter, daar werd je muziek op folder naam gesorteerd en waren dit soort dingen simpeler.

Maar ik vind niet terug waar de playlists opgeslagen worden op de gsm (welke map?) en welk bestandsformaat voor playlists gebruikt worden op de samsung gio extreem frustrerend eigenlijk, dus als iemand hier het antwoord op weet...

Wat verschrikkelijk omslachtig en onhandig is, ik zoek om op mijn pc gemakkelijk een playlist te maken door simpelweg om een hoop nummers te slepen die al netjes in de correcte mappen zitten (muziek programma op de samsung sorteert niet volgens map maar naam artiest, tittel etc... en dat maakt van alles een chaos voor mij) en aan een playlist toe te voegen, om dan vervolgens de map en de playlist via usb verbinding op mijn gio te zetten en dan lekker te genieten van de muziek die ik volgens de waan van het moment op dat moment in een bepaalde volgorde wil horen.

Wat dat betreft waren oude gsm's beter, daar werd je muziek op folder naam gesorteerd en waren dit soort dingen simpeler.

Maar ik vind niet terug waar de playlists opgeslagen worden op de gsm (welke map?) en welk bestandsformaat voor playlists gebruikt worden op de samsung gio extreem frustrerend eigenlijk, dus als iemand hier het antwoord op weet...

hahah nog bedankt voor de antwoord, heb alleen allang geen GIO meer en nu een spotify account waar dit allemaal prima op werkt.

MAAR TOCH BEDANKT ;)

@chrislebis,

Welkom bij helpmij, je reageert in een topic ouder dan 3 maanden. Dit is volgens onze regels niet toegestaan, daarom gaat er een slotje op. Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen voor je probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan