Playlist Plex exporteren naar usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisd1

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Heb begrepen, dat ik voor synchroniseren een Plex Pass nodig heb.
Kan ik zonder PP een playlist, inkl muziek, exporteren b.v. voor afspelen in de auto?

Hallo vandahl,
Thx voor je reaktie.
Met de batch-file kan ik niet zo veel met mijn Nokia C-3 :cool:
Maar ik ga wel proberen deze zo aan te passen, dat ik eea kan bereiken zonder smartphone.
Duurt nog even, omdat ik momenteel ook nog even druk ben om een probleem met mijn netwerk op te lossen.
Kom hierna hier graag weer op terug.
vr gr :)

Hoop gedoe hoor, zie onder.. Daarvoor hoef je geen Plexpass te hebben, alleen de Plex app op je telefoon (kost een paar euro) en nog wat software.
Als ik jou was zou ik gewoon m'n muziek op een stick pleuren. Eigen volgorde kun je zelf maken door met een batchrenamer er nummers voor te zetten.
Begrijp niet, wat je daarmee in dit verband bedoelt??

Laatst bewerkt:
Ik begrijp niet wat jij niet begrijpt..
De 'hoop gedoe methode' - die was voor Android, ik wist niet dat je geen Android apparaat hebt. Jij zou proberen met de info uit de post op het Plex forum het te laten werken in je auto.
En de sleur-pleur methode: een playlist van nummers is niks anders dan een verwijzing naar een verzameling songs. Er vanuit gaande dat die lokaal op je systeem staan, kun je die dus op een ander medium zetten, zoals je USB stick. Als je een bepaalde -andere- volgorde wil gaf ik de tip om de naam van die nummers te wijzigen. Voor het eerste nummer zet je 01, voor de tweede 02, enzovoorts. Dit kun je heel snel doen met een zgn. 'batch renamer', zoals deze" http://www.bulkrenameutility.co.uk/Screenshots.php (en bekijk het 'Main Screen' screenshot onder 'numbering').

O, en nog: een veel gebruikt playlist formaat is .m3u - Veel players, misschien ook die in je auto, kunnen overweg met dat formaat. Je zou dan een eigen playlist kunnen maken, bijv. met VLC, die samen met de nummers op de stick kunnen zetten, en dan de .m3u afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan