Playlists van ene pc naar andere

Status
Niet open voor verdere reacties.

swallav

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2007
Ik heb een computer met een hardeschijf gedeelt waar ik al mijn muziek op heb staan. Nu wil ik via mijn laptop dezelfde muziek playlist van windows media player ook kunnen afspelen op mijn laptop waar de muziek niet op staat. Ik wil uds de muziek streamen. Is het mogelijk om de playlist zo te converten dat ik via mijn laptop dezelfde playlist kan openen? Alvast bedankt

Heb je tussen de twee computers een netwerk? Dan is het delen van de map waar je muziek opstaat voldoende om op twee computers dezelfde muziek te kunnen afspelen.

Oeps niet goed gelezen, je kunt toch in mediaplayer de playlist opslaan? Zet die dan in dezelfde map als je muziek en open die playlist vervolgens op je laptop.

Laatst bewerkt:
Dat zou ik kunnen doen maar de muziek staat op zo'n 60 verschillende plaatsen. Maar dan zou ik ook geen playlist hoeven te maken omdat je ze dan in een map zet ctrl + a en openen maar.

Je zal toch echt eerst een playlist moeten maken.Het maakt verder niet uit waar je die opslaat als hij maar op de Hdd staat van de desktop. Als je hem daarna opent vanuit je laptop moet het lukken volgens mij.

Maar ik werk dan ook met winamp en niet met mediaplayer.

Nee het lukt niet. Hij wil namelijk nu de muziek openen van de hd van mijn laptop, maar ja daar staat die muziek natuurlijk niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan