Playstation 2 game ---> dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Westplaya

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2007
Oke hallo Ik ben Westplaya
Ik ben hier net nieuw en ik heb geijk een dringende vraag (ik weet dat het al heel vaak gevraagt is maar ja)

Oke ik heb een spel van een wedsite ge(jeweetwel)load en ik wil dat op een dvd zetten zodat ik er op de playstation 2 kan mee spelen. Kunnen jullie de stappen uitleggen hoe dat moet. Of als juliie geen zin hebben om het helemaal te typen voeg me dan toe op msn(als jullie msn hebben;)): *knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Is je playstation 2 wel omgebouwd?

PS ik heb je mail adres verwijderd, beantwoorden doen we via het forum.

Welkom op Helpmij.:)

Is je playstation 2 wel omgebouwd?

PS ik heb je mail adres verwijderd, beantwoorden doen we via het forum.

Oke sryy dat wist ik niet
en ja hij is honderd % omgebouwd
Dus kan je me de stappen uitleggen en welke progamma's ik er allemaal voor nodig heb?

Helpmij is er voor vragen te stellen, dus lastig ben je niet hiermee.:)

Je moet even met Google het programma DVD Decrypter zoeken en downloaden. Daarna kun je de uitleg in de link gebruiken. Je kunt het met Nero proberen, maar ik heb daar slechte ervaringen mee. Playstation 2 spelen branden met Nero en dan proberen op te starten met de PS2. Vaak kreeg ik de melding "Plaats playstation disc". Nero is een prima brand programma, maar in mijn ogen minder voor dit soort dvd's

Hier heb je een uitleg hoe je met nero ISO's brand:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=216457

Helpmij is er voor vragen te stellen, dus lastig ben je niet hiermee.:)

Je moet even met Google het programma DVD Decrypter zoeken en downloaden. Daarna kun je de uitleg in de link gebruiken. Je kunt het met Nero proberen, maar ik heb daar slechte ervaringen mee. Playstation 2 spelen branden met Nero en dan proberen op te starten met de PS2. Vaak kreeg ik de melding "Plaats playstation disc". Nero is een prima brand programma, maar in mijn ogen minder voor dit soort dvd's

Hier heb je een uitleg hoe je met nero ISO's brand:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=216457

Oke bedankt ik ga het 1 van deze dagen gelijk proberen want m'n pc waar ik alles op download doet het niet:( Maar ik laat het je wel weten of het gelukt is:thumb:

edit:
Je zegt dat je het niet met nero doet met welke doe je het dan wel?

ps: m'n neef woont ook in purmerend als het niet lukt dan zoek ik je gwn og ff op:D (grapjemaar hij woont wel in purmerend:p )

Laatst bewerkt:
DVD Decrypter is wel achterhaald het burn gedeelte is wat verouderd.
dat is verder ontwikkeld in img burn.
probeer dat anders eens.

Even goed terug lezen, ik heb diverse keren aangegeven dat ik DVD Decrypter als brandprogramma gebruik.

oke srry ik wist niet dat je dat ook als brandprog kan gebruiken.Maar ik moet 'm dus eerst naar iso zetten en dan branden met nero?

Ik he het hier ff doorgelzen en is dit de goede manier:

Je start het programmaatje.
ga naar MODE --> ISO --> Read

Selecteer je DVD-player waarin je game zit (linksboven aan kun je de drive
selecteren)
Klik nu linksonderaan op DECRYPT

Als hij klaar is klik je weer op MODE, dan op ISO--> Write

Linksbovenaan klik je op het mapje, selecteer de file, selecteer je dvd-brander en gaan.....

Laatst bewerkt:
rry voor de vraag

maar hoe kan je zien welke brander het is: de bovenste of de benedenste:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan