Playstation 2 pakt game niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

petrusaloisius

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
Berichten
18
Hoe kan het dat mijn PS 2 de disc niet kan lezen?

Mijn Playstation 2 leest het spel Gran Turismo 3 niet, terwijl deze op andere Playstations die ik had wel werkte? Hoe kan dat.
Ook bij het opstarten van de Playstation staan er dingen die ik niet eerder bij andere PS2's heb gezien, zoals het moeten instellen van de browser?? en configuratie??.
Heeft dit met een verouderde driver 1.11 te maken oid? Zo ja hoe kan ik dit aanpassen?
Alvast bedankt:eek:
 
gaat het hier om een backup cd ? of een legaal gekocht spel.
in geval van een backup cd kan het zijn dat de bewuste playstation niet is omgebouwd,
waar door de cd niet herkent woord als spel disk.
 
Nee, het betreft een origineel spel dat het altijd deed op de andere playstations. Er moet iets met de console aan de hand zijn. Hij herkent geen enkele disc tot nu toe en elke keer begint hij in het config menu. Hij kan bv. wel de geheugenkaart lezen met de savegames er op.

Las iets over afstellen van de laserkop, is daar misschien een probleem mee in dit geval dat hij niet goed afgesteld staat.?

gaat het hier om een backup cd ? of een legaal gekocht spel.
in geval van een backup cd kan het zijn dat de bewuste playstation niet is omgebouwd,
waar door de cd niet herkent woord als spel disk.
 
daarvoor moet je je ps2 openschroeven, ik weet niet of je dat er voor over hebt?
Anders moet je er eens mee naar sony gaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan