Playstation 2 Swapmagic Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Konings

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Ik heb een probleem met mijn ps2 ik heb swapmagic 3.6
mijn gebrande spellen laden heel langzaam voor dat ik kan spelen :confused:
Ik heb alchol120% en DVD Decrypter gebrobeer om 2x speed
De dvd's die ik gebruik zijn Platinum dvd-r 16x speed ( van de zwartemarkt)
wat doe ik fout moet ik andere dvd's gebruiken of brand ik verkeerd ???
ik kom er echt niet meer uit ik moet 20 min wachten voordat fifa 08 eindelijk is opgestart :(
de geluid lagt in de menu's enzo echt niet relaxt om zo te spelen
ik heb ook wel eens met deze dvd's films gebrand en die gekeken in de ps2 dit verliep wel zonder problemen.

ps: Het is voor mijn eigen back-up, dus niet illigaal :D

Kijk eens of het helpt om de dvd's te backuppen met DVD Decrypter. Ik brand de dvd's daarmee en heb geen problemen op de PS2. Moet er wel bij zeggen, dat ik een ombouw chip erin heb. Ik gebruik Platinum DVD+R van de zwartemarkt.

Misschien eens proberen om plus dvd's te gebruiken.

Laatst bewerkt:
Kijk eens of het helpt om de dvd's te backuppen met DVD Decrypter. Ik brand de dvd's daarmee en heb geen problemen op de PS2. Moet er wel bij zeggen, dat ik een ombouw chip erin heb. Ik gebruik Platinum DVD+R van de zwartemarkt.

Misschien eens proberen om plus dvd's te gebruiken.

Toch bedankt Maar als je mijn bericht goed leest, dan zie je dat ik DVD Decrypter al gebruikt heb
Maar ik zal wel eens verder kijken, alleen wel raar dat films die ik brand op een dvd-r platinum wel werken, maar goed dan zal ik maar mij anderre brander in bouwen, want die nou in mijn pc zit kan alleen - branden en geen +
Weet iemand toevallig ook nog welk merk dvd's wel werken uit eigen ervaring alvast bedankt

Laatst bewerkt:
het is opgelot mijn lens was gewoon beschadigt, want ik heb het in mijn anderre ps2 geprobeerd en hier deden de kopies het wel
mijn lens is zo ver beschadigt dan orginail spelen wel leest maar kopies niet echt wazig
nou is mijn garantie wel vervallen, want bij mij 2e ps2 moest hij open geschroevd worden om het te later werkem met swap magic maar ja ik weet waar het nu aan ligt
bedankt dude's :)

swap magic

ja ik heb dr ook last van. Balen man. wat moet er gebeuren aan die lens dan? Ik wil het best proberen maar wat is eraan gedaan?

PS2 Lens

ja ik heb dr ook last van. Balen man. wat moet er gebeuren aan die lens dan? Ik wil het best proberen maar wat is eraan gedaan?

mij lens was gewoon kapot ik heb te veel ge*** met die dingen dat is wat ik bedoel.
ik hab 2 playstations en bij mijn de 2e playstation heb ik hem gewoon opgeschroevd en toen plakband op die knopjes gedaan hiermee werkt de playstation wel mij anderre playstation is niet meer te maken die lens is gewoon te ver verneukt :(
als je geluk hebt kun je mischien wat alchol op de lens doen met een wattestaafje, je kan geluk hebben dat hij het dan weer doet

ok bedankt. Ik zal eens ff kijken. het duurde echt gewoon een uur totdat ik hem uit heb gezet want toen was ie nog steeds niet geladen:confused:

ps2 laten vallen

hee weet iemand mischien wat er aan de hand is met mijn ps2
mijn ps2 is gevallen en doet het sindsdien niet meer. alleen nog spelletjes van een andere memorie kaart doen het nog, ik heb al geprobeerd om memoriekaarten te ruilen met een vriend van me, maar dat lukte ook niet. Als ik er een spel in doe dan gaat hij niet door naar het spelletje maar doet de ps2 net alsof er geen spelletje in zit???

help!

hee weet iemand mischien wat er aan de hand is met mijn ps2
mijn ps2 is gevallen en doet het sindsdien niet meer. alleen nog spelletjes van een andere memorie kaart doen het nog, ik heb al geprobeerd om memoriekaarten te ruilen met een vriend van me, maar dat lukte ook niet. Als ik er een spel in doe dan gaat hij niet door naar het spelletje maar doet de ps2 net alsof er geen spelletje in zit???

help!

Welkom,

Het is op helpmij de bedoeling dat je zelf een vraag opent en niet je vraag in die van iemand anders stelt.

Derhalve gaat dit topic op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan