playstation 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikke heu

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
ik kan een playstation 2 kopen in Engeland , maar daar staat dit bij;PAL (standaard voor VK), word dit ook in nederland gebruikt, of niet, kom er niet achter en zometeen koop ik iets waar ik hier niets aan heb??? !! help:confused:

In Nederland hebben wij ook PAL.... [net als de Britten, MAAR geluid kan een probleem zijn, allebei is FM, echter de Engelsen gebruiken een andere offset frequentie voor het geluid, dus directe video en audio aansluiting van Engelse apparaten is geen probleem, maar HF [via antenne kabel] aansluitingen geven geluids problemen.....

Laatst bewerkt:
bedankt

ik dezvht het wel, maar bij dit soort bedragen wil je het zeker weten!!
wel snel zeg zo'n antwoord!!
als ik je ooit kan helpen met adviezen over taarten bakken ofzo, van computers heb ik geen kaas gegeten!!
sandra

leek

ik neem aan , ik heb gewoon tv via de gewone weg, maar wil tzt overstappen op kabel, dat ik dan problemen kan krijgen ,..
of ben ik nou echt zo'n dom blondje??

Even voor de duidelijkheid:

Dus aansluiten met het rode, witte, gele, kabeltje [of met de scart stekker] op je tv werkt perfect, als je die aansluitingen niet op je tv hebt en gebruik moet maken van de {optionele} RFU kabel, krijg je geluidsproblemen

yes

dat was dus de manier waarop wij het wel moeten doen want de scart is kaduc!!
ik zal nu niet meer zeuren en ben blij met de hulp , bedankt, denk dat ik nu mijn vraag moet gaan wissen??!!

Nee kabel, schotel, ijzerdraadje, antenne... maakt niks uit, als je maar een scart ingaang [zo'n rare zwarte stekker] of een rood, wit, geel, gaatje op je tv hebt..... video camera ingang]

De vraag moet je niet wissen.... hoogstens "beantwoord" aanvinken... dan kunnen anderen er ook iets aan hebben....

weer wat geleerd!!

ik was dus net een bod aan het plaatsen voor de playstation , het het volste vertrouwen in het antwoord!!
bedankt nogmaals, ik ga er nu maar achteraan!!
sandra:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan