Playstation 3 + dvd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

oscartje

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2007
Hoi,
Ik heb mijn playstation 3 aangesloten op mijn dvd recorder (panasonic DMR E100H) en hij werkt goed en geeft beeld. Alleen reageert de playstation nu heel traag tijdens het spelen. Het av kanaal staat wel op game mode en zonder de dvd speler ertussen reageert hij ook wel goed. Dus ik denk dat je dvd speler ergens een setting moet hebben om hem ook op gamemode te zetten of iets dergelijks. Ik kan deze alleen nergens vinden. Weet iemand misschien de oplossing voor dit probleem?
Oscar

1. Waarom zou je hem op je dvd-recorder aansluiten?
2. Dat komt doordat je dvd-speler een vertraging geeft en waarschijnlijk geen hd-beelden ondersteunt, waardoor hij langzaam wordt. Dit kan je ook met een computer nabootsen: stop een dvd met zeer hoge kwaliteit in een dvd-speler met 1x leessnelheid op een pentium 3 pc. Kan je kijken hoe snel hij afspeelt. :)

1. om gameplay op te nemen:P
2. de playstation staat niet op hd maar volgens mij 576p ofzo in iedergeval laag
hoe haal ik die vertraging weg uit mijn dvdspeler? eerst was er ook altijd een vertraging op mijn tv met hdmi +ps3 en die kon je verhelpen door je tv op gamemode te zetten. heeft de dvdspeler neit ook zo een instelling ergens zitten?

nee die gaat over dat er geen beeld is en deze gaat over dat er lag is dus dat het beeld niet optijd doet wat ik met de controller doe...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan