Playstation 3 maakt gek geluid !

Status
Niet open voor verdere reacties.

JordyVW

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2010
Hallo allemaal,

Ik heb mijn playstation 3 al ongeveer 2 jaar ik heb er nooit problemen mee gehad. Maar de laatste maand/weken schrik ik een beetje, want mijn ps3 maakt een hard blazend geluid.

Als ik mijn ps3 aanzet maakt het een normaal geluid zoals alle ps3 maar als die een paar minuten aan staat hoor je al dat hij ietjes harder gaat blazen en dan gaat hij opeens hard blazen, je voelt aan de achterkant ook dat er veel lucht uitkomt.

De PS3 is verder helemaal top hij speelt alles af en doet alles goed, het enigste is dat harde geblaas, ik zit tog niet lekker op de ps3 met dat harde geblaas ik hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben, want ik wil weer mijn stille ps3 die ik altijd had.

Hopelijk helpen jullie mij !;)

Groetjes !

Dat blazen lijkt er op dat je ps3 het heel warm heeft,
Met het weer van de afgelopen paar weken is dat ook niet gek.

Is het opvallend warm op jou kamer?

Grt

Rens

Hallo bedankt dat je me wilt helpen!;)

Nee het is niet egt warm in mijn kamer, het is gewoon normale temperatuur..

Er is me nog wat opgevallen bij mijn probleem over het blazen. Het is vooral als ik een spel speel.

Als ik me ps3 aan doe en ik speel geen spel dan is het een zacht geluid, een normaal geluid maar zodra ik een spel ga spelen gaat mijn ps3 hard blazen !:( kunnen jullie mij alsjeblieft helpen !

Groetjes

Logische verklaring, met een spel moet de playstation hard werken, waardoor deze warmer wordt, dan je geen spel speelt. Mijn PS3 blaast momenteel ook meer dan normaal ivm de huidige temperaturen binnen. Heb deze laatst nog uit elkaar gehad en schoongemaakt. Echter zat er weinig stof in.

Bedankt voor je reactie !

Dus eigenlijk denk je dat het door de warme temperatuur komt en dus is er niet egt een oplossing voor en kan het geen kwaad?

je kan hem verplaatsen naar een koudere plaats waar hij alle ruimte heeft. net als jij bij een concert waarbij je het warm heb en je wilt wat drinken kopen en dan kom je er niet langs mijn.
raam staat altijd open me mijn spelletejs liggen op de plank erboven dus ik heb daar geen last van.
als het goed is zie je ook ergens een plaats waardoor de lucht heen gaat. daar komt vaak veel vocht in te zitten. maak dat eens schoon als het vies is en kijk wat er gebeurt

Laatst bewerkt:
hej jordy, ik heb precies hetzelfde geluid. Ik heb sony erover gebeld en die zeiden dat ik de ps3 op mocht sturen voor reparatie, echter mijn garantie was al voorbij, als jij dat nog kan doen dan zou ik dat zeker doen, het valt namelijk binnen de garantie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan