Playstation 3 of Xbox 360?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangsta10

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Berichten
20
hallo,

Ik zit te twijfelen tussen de PS3 en de Xbox360..!

ik wil nou weten wat de verschillen zijn tussen die 2 consoles....

en qua grafisch het beste is en qua functies!

gr.!
 
hallo,

Ik zit te twijfelen tussen de PS3 en de Xbox360..!

ik wil nou weten wat de verschillen zijn tussen die 2 consoles....

en qua grafisch het beste is en qua functies!

gr.!

Ik zou egt een Xbox 360 Kiezen ;)

ps3 meer opties
Xbox 360 Gebruiksvriendelijker
 
Toekomst gericht denk ik ps3, maar op dit moment komen er meer games uit voor de 360, maar ze hebben volgens mij alles wat in de 360 zit er uit gehaald, maar bij de ps3 nog niet. En wil je nog 60 euro extra gaan betalen om online te gaan gamen.
 
Toekomst gericht denk ik ps3, maar op dit moment komen er meer games uit voor de 360, maar ze hebben volgens mij alles wat in de 360 zit er uit gehaald, maar bij de ps3 nog niet. En wil je nog 60 euro extra gaan betalen om online te gaan gamen.


Is wel waar van die 60 €
maar Xbox blijft updates krijgen

er was denk ik bekentgemaakt een neiuw dashboard ... komende
 
PS3!! XBOX360 is nu al lang verleden tijd man... das net zoals vragen een mp3 speler of een ipod :p

(PS3=ipod XBOX360=MP3speler XD)
 
wat is real dan?
Wat moet hij dan kopen?
Ik zelf zal zeggen een uber monster pc, maar hij wil een console dus zeg ik ps3 omdat ik daar een beter gevoel bij heb
 
PS3!! XBOX360 is nu al lang verleden tijd man... das net zoals vragen een mp3 speler of een ipod :p

(PS3=ipod XBOX360=MP3speler XD)

Verleden tijd? Hoe kom je daar precies bij? Heb je een bron? Of roep je zomaar wat onzin..

Op dit moment zou ik kiezen voor de 360. Waarom? Veel meer keuze qua games omdat hij al langer bestaat dan de PS3. De games zien er overigens op beide consoles ongeveer hetzelfde uit, dus wat dat betreft is er ook weinig verschil. Je moet wel betalen voor Gold, maar naar het schijnt is dat online gebeuren bij de PS3 ook niet al te geweldig, dus of je daar iets aan hebt? Ik kan uit ervaring zeggen dat het bij de 360 allemaal prima in orde is qua aanbod.

Ga eens naar een Mediamarkt en speel eens op beide consoles :)
 
ja het zal een eeuwige durende discussie worden, netzoals de videokaarten strijd. Dus je kan beter denk ik, maar eens bij een winkel langs stappen en dan op zo'n ps3 of xbox gaan spelen. En dan beslissen
 
ja het zal een eeuwige durende discussie worden, netzoals de videokaarten strijd. Dus je kan beter denk ik, maar eens bij een winkel langs stappen en dan op zo'n ps3 of xbox gaan spelen. En dan beslissen

Inderdaad, ieder z'n voorkeur, maar om een console onterecht af te schilderen als zijnde "verleden tijd" slaat natuurlijk nergens op.
 
de ps3 is beter dan de xbox 360 dat weet iedereen (qua hardware). het is zegmaar zo..misschien wel meer games voor xbox360 maar hoeveel wil je er hebben? je krijgt ze toch NOOIT allemaal. als je kijkt naar de ring of death en betaald online... dat is dan minder, wat men zegt online PS3 niet goed (wat iemand hier zei). SLAAAT NERGENS OP. ik heb lang genoeg online gespeeld om dat te kunnen zeggen. ik heb een vriend en die heeft een xbox360, hij heeft er "spijt" van dat hij geen PS3 heeft gekocht (echt!). En als je een spel koopt.. tja, dan gaat het meer om online te spelen. ik heb bijvoorbeeld Warhawk al vele uren gespeeld en dan heb je geen 10.000 spellen nodig, 5.000 is ook wel goed en dan heb ik er vooral geen zin om nog is per maand voor te betalen, dan ga ik wel WOW doen.

de PS3 gaat langer mee dan de XBOX360.
 
de ps3 is beter dan de xbox 360 dat weet iedereen (qua hardware). het is zegmaar zo..misschien wel meer games voor xbox360 maar hoeveel wil je er hebben? je krijgt ze toch NOOIT allemaal. als je kijkt naar de ring of death en betaald online... dat is dan minder, wat men zegt online PS3 niet goed (wat iemand hier zei). SLAAAT NERGENS OP. ik heb lang genoeg online gespeeld om dat te kunnen zeggen. ik heb een vriend en die heeft een xbox360, hij heeft er "spijt" van dat hij geen PS3 heeft gekocht (echt!). En als je een spel koopt.. tja, dan gaat het meer om online te spelen. ik heb bijvoorbeeld Warhawk al vele uren gespeeld en dan heb je geen 10.000 spellen nodig, 5.000 is ook wel goed en dan heb ik er vooral geen zin om nog is per maand voor te betalen, dan ga ik wel WOW doen.

de PS3 gaat langer mee dan de XBOX360.
Dit is een scherpe analyse.
Heb jij beide consoles waar je regelmatig op speelt of ga jij uit wat je op andere fora leest?
Als ik ze vergelijk met elkaar zeg ik voor nu neem de 360. Dit omdat hij speelbaarder is, eenvoudiger in de bediening en simpelweg een console is om spellen op te spelen.

Zoek je echter een multimedia apparaat? Neem de PS3, heeft veel meer functies, biedt goed internet aan (meeste sites bezoekt hij), BluRay, kan Bluetooth muis en toetsenbord hanteren, biedt de mogelijkheid met de PSP te communiceren (neemt dashboard van de PS3 over) en je kan zelfs in Engeland via internet je PS3 opstarten.
Alleen de updates die voor de PS3 uitkomen... mensen dat duurt lang met downloaden en installeren. Het irritante feit dat je bijna elk spel eerst moet installeren voor je het kan spelen... Dit is meer een huiscomputer dan een spelcomputer. Doet ook niet wat je er van verwacht.

Maar de beste afweging die je kan maken is van wat voor soort spellen je houdt... er zijn console exclusives (Halo op de 360, GT5 voor de PS3) baseer vooral daar je mening op. Voor de graphics hoef je niks te laten!
 
Laatst bewerkt:
360

Zeker de xbox 360 qua grafisch beter de ps3 maar de xbox 360 heeft veel meer mogelijkheden. Vooral op xbox live er zijn vele meer extra downloads voor je games verkrijgbaar. Een goed voorbeeld is oblivion.




GO FOR :cool:360:cool:
 
Ps3

Als ik jouw was zou ik hier op letten:

-_- Leeftijd, als je de ps3 koopt voor kinderen <12 ;NIET DOEN
-_- Soorten spellen wat je speelt, veel combat spellen
-_- PS3 is makkelijk om te bouwen naar 2de besturingssysteem LINUX (echte aanrader als je films download) dan kan je die via NTFS harde schijf bekijken; normaal NIET!!!
-_- Qua next-gen is PS3 beter, kijk naar controller Blu-ray anz
 
Zeker de xbox 360 qua grafisch beter de ps3 maar de xbox 360 heeft veel meer mogelijkheden. Vooral op xbox live er zijn vele meer extra downloads voor je games verkrijgbaar. Een goed voorbeeld is oblivion.




GO FOR :cool:360:cool:

ja, zeg er dan ook ff bij dat je er moet voor betalen. zo kan ik ook zeggen je kan elk spel op de PS3 downloaden die je wilt (alleen wel betalen). slaat nergens op :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan