Playstation 3 Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Argideus

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Hi,

Ik heb een PS3 ik weet dat hij Ylod heeft. Maar verder reageert de aan uit knop niet net zo min als de knop van open maken zeg maar. dus disc uitwerpen.
Verder zie ik ook de lampjes niet branden. Hij gaat sommmmsss wel aan.. Maar dan heb je het ylod probleem. Maar hij maakt dan super veel lawaai. En waar je normaal bij Ylod snel een melding krijgt duurt het als je hem even uit hebt laten staan iets langer (als je hem dan vaker aan doet word die tijd minder)
Ik zou een video toevoegen waarbij je ook kan horen wat de fan doet.
Heeft iemand een idee of het het waard is te fixen of gewoon de delen te verkopen dat wel wat waard is.
Hierbij de video. Je hoort hem eerst dichtklappen vanwege hoe ik hem aan kan krijgen. Ik moet de klep van de bovenste deel optillen dan op de aan uit knop drukken.. En dan ja... Hopen..
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=niuZRHThjNA

Als het de oude model is (Phat en niet de Slim versies) dan is het wel de moeite waard om het te laten maken. Dit omdat deze makkelijker te repareren zijn dan de Slim versies.
De kans is dan 75% dan iemand hem kan maken...

Onze lokale reparateur (Zaandam) heeft de PS3 van me maat voor 45 euro gedaan ofzo en dit was 1,5 jaar geleden. Hij werkt nu nog...
Als je het zou willen dan zou ik op Marktplaats of Speurders kijken voor een reparateur, die zijn goedkoper en sneller klaar dan Sony. Kwaliteit ligt natuurlijk aan de reparateur zelf (sommige zijn gewoon medewerkers van Sony).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan