Playstation 3 Slim 160 GB

• Onderwerp starter Onderwerp starter jun
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jun

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2010
Ik heb vorig jaar een Playstation 2 gekocht, en ik vond 't nu wel tijd voor Playstation 3 :). Op Bol.com kost de Playstation 3 slim 160 GB + Call Of Duty: Black Ops 300 euro.

Mijn vraag is: Is 160 GB genoeg om de nieuwste spellen zoals Call Of Duty: Black Ops, Grand Theft Auto: Episodes From Liberty City enzovoorts op te spelen. En ik neem aan dat je spel op je Hardeschijf van je Playstation 3 word geinstaleerd?

Alsvast bedankt :thumb:

Volgens mij wel want hij slaat alleen de savegame op op die hdd en ook demo's en gedownloaden spelen uit playstation store dus lijkt mij geen probleem

ps heb zelf ook z'n playstation en cod is geen probleem

update: en als nog als bol dat aanbied zal het wel werken hè :)

Laatst bewerkt:
Er wordt maar een gedeelte geïnstalleerd, bij games die dat ondersteunen. Je hebt altijd nog de schijf nodig om de game te kunnen spelen. Ik heb zelf nog een oude 60GB en de schijf naar 320GB ge-upgrade. Het grootste wat erop staat is Gran turismo 5 (2010) deze is zo'n 6,5GB. Indien je van plan bent veel spellen via het Playstation network aan te schaffen, kan het wel harder gaan met de schijfruimte. De download en de installatie van de game komen dan op je harde schijf.

Bedankt voor de snelle reacties :thumb:

Ik game regelmatig (Als ik geen huiswerk heb) En ik wil ook wel eens wat downloaden van de Playstation Store enz. Dus lijkt me de 160 GB meer dan genoeg :D.

Even iets los van m'n vraag: Waarom hebben jullie een PlayStation 3 gekocht?
Mijn reden is: Als je een PC wil kopen die de allernieuwste games op HD wil spelen heb je makkelijk een pc van 1000 euro nodig. Dit heb je niet met de Playstation 3 omdat die gewoon alle games aankan die uitgebracht worden ;)

Ik heb zelf ook een playstation 3, xbox en een wii:s
en Gebruik de PS3 nog wel het meest het is wel een aanrader zeker voor shooters!
En waarom ik ook de pse heb? (had eerst een xbox)
eigenlijk om een reden ik blijf een nederlander en online is gratis bij de xbox moet je betalen en ik speel alleen daar games op die ik heb gedownload gewoon om uit te proberen vind ik het wat dan koop ik de originele versie, dan kan ik ook tenminste online op me ps3:P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan