Playstation 3

• Onderwerp starter Onderwerp starter yavar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yavar

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2005
hoi

weet iemand hoeveel Playstation 3 zal gaan kosten??? :D:D:P

kan ik alvast gaan sparen :P:P

wacht een jaartje voor je hem koopt, het is het niet waard om zoveel geld te geven, ik begrijp het wel dat zo een hoge prijs stellen voor de ps3, die hardware is optimaal en de spellen zullen 10x beter zijn, maar als je echt bezwijkt aan de grafische mogelijkheden moet je hem toch kopen :p :D

wacht een jaartje voor je hem koopt, het is het niet waard om zoveel geld te geven, ik begrijp het wel dat zo een hoge prijs stellen voor de ps3, die hardware is optimaal en de spellen zullen 10x beter zijn, maar als je echt bezwijkt aan de grafische mogelijkheden moet je hem toch kopen :p :D

helemaal mee eens en zo erg fantastisch is die playstation 3 ook niet heb hem bezig gezien op tv is niet veel!! ma als je wacht die prijzen die dalen zo snel!! vandaag koop je hem voor 500euro maanden erna is die niet meer zoveel waard!

Sony laat je al weer een half jaar wachten :(
Balen

Kostbaar speelgoedje hoor... bovendien moet je er een LCD-tv bij hebben om echt te kunnen genieten van de grafische kwaliteiten. Zag laatst 2 exemplaren van de XBOX360 naast elkaar staan, één op een "ouderwetse" tv, en ééntje op een LCD-tv. Dat is echt dag en nacht verschil

Die LCD-TV moet dan wel HDTV ondersteunen, anders is het alsnog niet super. Het hangt er trouwens ook vanaf wat voor "gewone" TV je gebruikt.. op een 100hz flatscreen breedbeeld TV zal het er ook niet slecht uitzien dacht ik zo :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan